Manolo Gabbiadini

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Manolo Gabbiadini

Innlegg Morten T. » 23 Jan 2017, 16:18

onside skrev:Det står vel ganske klart og vel begrunnet - at dette er bare tull & tøys, heldigvis :)

Prisen er nok bare tull, ja. Og nå er det vel kanskje ikke like aktuelt lenger med en spiss inn heller?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2017, 17:26

Det ser ut til at mannen fra verdens suverent beste land - hva kommer til kulinariske opplevelser - ender hos Southampton.:
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... ke-Watford
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 29 Jan 2017, 18:46

Av andre land med store kulinariske opplevingar, kan eg anbefale Brimiland :D
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2017, 18:57

Kjell Ola skrev:Av andre land med store kulinariske opplevingar, kan eg anbefale Brimiland :D
Når vi først er inne på det: Brimi er en av mine absolutte favoritter hva kommer til norske kokker. En suverent hyggelig fyr som er fullstendig ujålete og usnobbete, og det er sikkert derfor også han henter mye inspirasjon fra Italia. Du er heldig som bor i distriktet der, Kjell-Ola. ;)

Formann i
Sjalottlaukens Venner
Morten T.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 12 Feb 2017, 20:01

Har scoret 3 mål på 2 kamper for et middelmådig Southampton lag.......... Vi har heldigvis brukt rundt 40 millioner pund på Imbula, Shaqiri og Berahino. Ingen av disse spilte for oss i går..........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 12 Feb 2017, 20:31

Svein Nilsen skrev:Har scoret 3 mål på 2 kamper for et middelmådig Southampton lag.......... Vi har heldigvis brukt rundt 40 millioner pund på Imbula, Shaqiri og Berahino. Ingen av disse spilte for oss i går..........

Jeg var blant de som mente at Gabbiadini var overpriset, og ikke svaret på våre problemer med å score mål. Etter to kamper kan jo det se ut som en skikkelig skivebom. Men så spørs det da om han kan greie å følge opp den flotte starten. ;)

Så er det selvsagt et paradoks at vi ikke spiller tre spillere kjøpt inn for 40m pund. Det håper jeg det blir slutt på, og at alle tre vil bli brukt mye. Nå var vel Shaqiri skadet og Berahino ikke skarp nok ennå etter mange måneder ute av spill, så det forklarer vel at ingen av disse spilte igår. Så er det heller ingen hemmelighet at jeg er blant de som mener Imbula bør brukes i startelleveren, så forhåpentligvis vil alle tre være faste i startelleveren når vi kommer ut i mars... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest