Overgangsvinduet

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Overgangsvinduet

Innlegg Morten T. » 18 Jan 2017, 13:21

14 dager igjen av "vinduet" og foreløpig har ikke så mye skjedd og det er faktisk ganske så piano på ryktefronten også.
Grant har skrevet under permanent, Crouch har forlenget kontrakten med ett år og det jobbes visstnok med at Indi Martins skal inn på permanent basis. Ut på lån har Haugaard gått til Wigan.

Det heteste ryktet inn er vel Berahino fra WBA og Stoke skal visstnok ha kommet med et konkret bud, men der skal flere andre klubber også være interessert.
Rykter på spillere ut er først og fremst Krkic og Muniesa, men også Whelan, Bony, Johnson og Adam har vel blitt nevnt sporadisk.

Kanskje er Hughes sånn måtelig fornøyd med den troppen han har når alt kommer til alt?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Overgangsvinduet

Innlegg vegar56 » 18 Jan 2017, 14:34

Jeg har vanskelig for å se at Bony fremdeles er her når vinduet lukker, han får ikke spilletid og store penger lokker andre steder :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 19 Jan 2017, 13:11

Det har jo ikke rørt så seg veldig mye på seg i januar-vinduet til nå, og for meg ser det ut til at dette kan skje:
- Håper vi slipper å dekke lønnskonstadene for Bony resten av sesongen.
- Molina, Moha, Bojan, Muniesa og Juselu (lån Dep.Cor) er alle på vei ut dørene, og i tillegg kan Olli Shenton gå på lån til Wrexham.

Syns dette ligner på at vi har noe stort på vei inn dørene eller? Berahino er jo nevnt i de 3-4 siste overgangsvinduene....så også nå!
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 19 Jan 2017, 20:10

Jeg tror ikke det kommer til å skje så mye i dette overgangsvinduet. Mark Hughes virker å være ganske så greit fornøyd med troppen sett under ett. Kanskje en spiss inn (og da Bony ut) og en forsvarsspiller, men noen kjøpefest og pengebruk av en annen verden tror ikke jeg vi vil se. Først og fremst fordi det er få klubber som vil selge unna sine beste spillere. De som selges, er gjerne flopper (som mange er overprisa, ref. Schneiderlin og Depay) eller gode spillere fra svakere klubber (som vil ha mye penger for å selge en av sine beste spillere).

Ut går nok Muniesa og Joselu sin låneavtale blir nok gjort permanent med La Coruna. Ellers virker Bojan å være ferdig. Om en spiss kommer inn, blir nok låneavtalen med Bony opphevet. Ellers tror jeg ikke noen andre selges. Tror heller noen flere av unggutta blir lånt ut.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 19 Jan 2017, 21:17

Richard, egentlig er det noe kjempestort som antagelig skjer i dette overgangsvinduet som gikk fullstendig under radaren din! Det ligger så oppe i dagen at at jeg ikke nevnte det engang. Vet du hva det er? Morten får ikke svare.
onside
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 20 Jan 2017, 15:25

onside skrev:Richard, egentlig er det noe kjempestort som antagelig skjer i dette overgangsvinduet som gikk fullstendig under radaren din! Det ligger så oppe i dagen at at jeg ikke nevnte det engang. Vet du hva det er? Morten får ikke svare.

Skal man tro Pulis, så er ikke Berahino noe Stoke vil bla opp nok pund for. Men det har vært andre spisser i Tyskland og Italia som har vært på tale :?: :?:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 20 Jan 2017, 15:52

vegar56 skrev:
onside skrev:Richard, egentlig er det noe kjempestort som antagelig skjer i dette overgangsvinduet som gikk fullstendig under radaren din! Det ligger så oppe i dagen at at jeg ikke nevnte det engang. Vet du hva det er? Morten får ikke svare.

Skal man tro Pulis, så er ikke Berahino noe Stoke vil bla opp nok pund for. Men det har vært andre spisser i Tyskland og Italia som har vært på tale :?: :?:

Det jeg egentlig tenkte på Vegard, var at ALLE de Spanske vidunderene som kom til Stoke "sånn over natta" er på vei ut døra - ALLE som en!

Bojan, Muniesa, Joselu, Molina og Moha!

Det har enda ikke skjedd, men dette er et veldig tydlig signal fra Sparky på hva som er på gang.
Dette understøttes også de løfter som er gitt vedrørende nye kontrakter: Crouch, Adam, Walters og Johnson!!!!
http://stokeloudandproud.com/crouch-ada ... -contract/
https://stokeloudandproud.com/stoke-cit ... lina-moha/

med undertittel: Hvor ble det av Stokelona?
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 16:39

onside skrev:
vegar56 skrev:

Det jeg egentlig tenkte på Vegard, var at ALLE de Spanske vidunderene som kom til Stoke "sånn over natta" er på vei ut døra - ALLE som en!

Bojan, Muniesa, Joselu, Molina og Moha!

Det har enda ikke skjedd, men dette er et veldig tydlig signal fra Sparky på hva som er på gang.
Dette understøttes også de løfter som er gitt vedrørende nye kontrakter: Crouch, Adam, Walters og Johnson!!!!
http://stokeloudandproud.com/crouch-ada ... -contract/
https://stokeloudandproud.com/stoke-cit ... lina-moha/

med undertittel: Hvor ble det av Stokelona?

Det stemmer jo, men er det tilfeldig eller har Hughes tenkt at han skal dra klubben i en annen retning og erkjent at "prosjekt Stokelona" var en blindvei?
That's the question...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 20 Jan 2017, 18:51

I mitt hode blir det en smule rart å betrakte den kursen, som har gitt oss våre tre beste sesonger i PL, som en blindvei...;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2017, 19:20

Torstein Norevik skrev:I mitt hode blir det en smule rart å betrakte den kursen, som har gitt oss våre tre beste sesonger i PL, som en blindvei...;)
Mon det, men det er kanskje slik at Hughes sikter høyere og ser at dette ikke går lenger?

Og apropos; Hvor mange av de fem nevnte har faktisk bidratt - sett over tid...? ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest