Hvem er Stokespiss etter "januarvinduet" 2017?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvem er Stokespiss etter "januarvinduet" 2017?

Innlegg onside » 04 Jan 2017, 11:03

Vinduet er åpent, men hvem vil spille spiss når det er lukkes den 31. ?

1. Bony - Han har jo løpt rundt med slippers i de kampene han har spilt, så han er definitivt ute. :evil:
2. Walters - Alternativ når vi ikke har andre "krigere" der fremme, bedre på kant. :shock:
3. Crouch - To mål på de to siste kampene, og har nå 98 PL scoringer.... Selge eller satse? Jeg mener selge.... :twisted:
4. Bojan - Er han fremdeles med oss, eller blir det back to Spain eller kanksje Boro? MH lover han spilletid, men han sitter mye på benken..... :D
5. Juselu - Kan han dukke opp i Stoke igjen? Neppe. På ett års låneopphold i Deportivo til aug 2017.
6. Julien N'goy - 19år nå, skal vi la han prøve seg på topp snart? :)
7. Diouf - har vel nå blitt omskolert til vingback... :mrgreen:
------
8. Manolo Gabbiadini (Napoli)- £24mill. er kjempegambling å bruke så mye penger på en 25 åring som er "over the top" :evil:
9. Jamie Maclaren (Brisbane) - Billig - ergo lav risiko, scorer noe mål, men på dette nivået? :evil:
10. Olarenwaju Kayode (Austria Wien) - Spennende og rask spiller som lager endel mål.. ? :?
11. Davie Selke (Leipzig) Stor sterk - kanskje han ja? :o
12. Saido Berahino (WBA) - Nei, nei nei nei NEI :evil: :evil: :evil: :evil:
13. ?
onside
Ivrig Stokie

Re: Hvem er Stokespiss etter "januarvinduet" 2017?

Innlegg Bjarne » 05 Jan 2017, 10:14

13. Må vel bli Richardo Fuller det da.. :lol:
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 05 Jan 2017, 13:25

Jeg tror pengene sitter langt inne hos Peter Coates nå. Det blir ingen storhandel. Slik blir samtalen mellom MH og PC;

MH; Hei, Peter. Jeg trenger £30 millioner til en ny spiss, £20 millioner til et par nye forsvarsspillere og £25 til en ny midtbanestjerne. Ok?
PC; Nei Mark, du får ikke en penny av meg lenger!
MH; Hæ, vi skal jo forsvare en 9. plass!
PC; Du fikk over £30 millioner sist bare på Imbula og Shaqiri. De spiller på B-laget vårt! Du er udugelig på transfermarkedet. Jeg kan ikke fortsette å kaste penger ut av vinduet!
MH; Hva skal jeg da gjøre? Super-Johnny og Langemann holder vel bare en 4-5 sesonger til, må tenke på rekrutteringen.
PC; Jeg har en ledig jobb til deg i kiosken på Boothen End! Du starter nå på lørdag.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 05 Jan 2017, 13:50

Svein Nilsen skrev:Jeg tror pengene sitter langt inne hos Peter Coates nå. Det blir ingen storhandel. Slik blir samtalen mellom MH og PC;

MH; Hei, Peter. Jeg trenger £30 millioner til en ny spiss, £20 millioner til et par nye forsvarsspillere og £25 til en ny midtbanestjerne. Ok?
PC; Nei Mark, du får ikke en penny av meg lenger!
MH; Hæ, vi skal jo forsvare en 9. plass!
PC; Du fikk over £30 millioner sist bare på Imbula og Shaqiri. De spiller på B-laget vårt! Du er udugelig på transfermarkedet. Jeg kan ikke fortsette å kaste penger ut av vinduet!
MH; Hva skal jeg da gjøre? Super-Johnny og Langemann holder vel bare en 4-5 sesonger til, må tenke på rekrutteringen.
PC; Jeg har en ledig jobb til deg i kiosken på Boothen End! Du starter nå på lørdag.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Og jeg er helt enig med deg Svein
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 05 Jan 2017, 14:21

Stoke skal være klare til å tilby Peter Crouch (35) en ny kontrakt, skriver Daily Telegraph.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 05 Jan 2017, 14:38

Skjønner hva dere mener, og det er jo ikke moro :(

Jeg leste nettopp at Croach, Adam og Johnson ligger an til å fornye kotraktene sine, som går ut til sommeren, http://stokeloudandproud.com/crouch-ada ... -contract/
at vi nettopp har signert en keeper på nesten 34 år,
og at det kansje ikke blir noe utenlandssigneringer i detta vinduet!!!! http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html

Med dette som bakteppe og at gjennomsnittsalder mot Watford var på over 30 år, bør dette være til ettertanke........ :evil:

PS. Crouch fyller 36 før vinduet lukkes, og ja bjarne, da er det kanskje FULLER vi signerer......
onside
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest