Stoke - Watford

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Stoke - Watford

Innlegg onside » 03 Jan 2017, 21:02

Grant
Johnson- ShawX - Maartens Indi - Pieters
Diouf - Adam - Allen
Walters- Arnautovic
Crouch

Benken: Given, Bardsley, Imbula, Bojan, Whelan, Shaqiri, Affelay

Overraskelser? Egentlig ikke.... :shock:

Tror det blir viktig for Pieters å ikke gå for hardt på slik at Maartins Indi blir trukket ut på backen og midten blir overlatt til Shawx.....
onside
Ivrig Stokie

Re: Stoke - Watford

Innlegg mfkpotter » 03 Jan 2017, 21:15

Når en ser en slik 11er, så er det kanskje ikke så rart at Stoke synker nedover på tabellen. Et lyspunkt dog, Whelan på benken.

Har dratt inn bra med kroner på Stoke med spill på handikapp de siste to kampene. I dag har jeg satset på klink hjemmeseier i keramikk byen.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 03 Jan 2017, 21:30

mfkpotter skrev:Når en ser en slik 11er, så er det kanskje ikke så rart at Stoke synker nedover på tabellen. Et lyspunkt dog, Whelan på benken.

Har dratt inn bra med kroner på Stoke med spill på handikapp de siste to kampene. I dag har jeg satset på klink hjemmeseier i keramikk byen.

Litte enig ja, for det er jo et tankekors at Charlie Adam og Peter Crouch starter.... mens Xherdan Shaqiri og Gianelli Imbula sitter på benken ja.
Men, flott at du setter pengene på Stoke i dag da :)
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Jan 2017, 21:35

onside skrev:Grant
Johnson- ShawX - Maartens Indi - Pieters
Diouf - Adam - Allen
Walters- Arnautovic
Crouch

Benken: Given, Bardsley, Imbula, Bojan, Whelan, Shaqiri, Affelay

Overraskelser? Egentlig ikke.... :shock:

Tror det blir viktig for Pieters å ikke gå for hardt på slik at Maartins Indi blir trukket ut på backen og midten blir overlatt til Shawx.....

På kort sikt er dette ingen overraskelse, men løfter man blikket litt så er det litt merkelig at Hughes velger å benytte spillere som Crouch, Walters, Adam og Diouf og vrake spillere som Krkic, Shaqiri, Afellay og Imbula. Det er ikke nødvendigvis feil at han gjør det, men sett i lys av alt pratet de senere årene om "Nye Stoke" , "Stokelona" osv. så er det ganske så snodig.

Jeg sjekka ut bakgrunnen til Hughes som manager for en stund siden og går vi inn og ser på for eksempel perioden hans i Blackburn så spilte de ganske erke-britisk med mange dueller( de ble alltid sist på disiplinærtabellen da han var der ), ikke så mange trekk, fysiske spillere og ganske så "free-flowing football". I tillegg hadde han en vidunderlig evne i Blackburn og det var at han stort sett hver sesong klarte å gjøre en kjempesignering som hevet laget betraktelig. Kanskje han vil LITT tilbake dit og kanskje han har funnet ut at det Stoke gjorde i 2016 ikke funket spesielt godt, de gode intensjonene til tross?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 03 Jan 2017, 21:53

Sjokk! Jeg mener vi starter med et tilnærmet B-lag i en meget viktig match! Med Imbula, Shaqiri og Bojan på benken er det helt klart at MH har tatt en endelig standpunkt på at vi skal tilbake til "røttene" våre i PL fotballen. Mer duellstyrke og dælje ballen oppover på hodet til langemann som til tross for sine nærmer 5 meter ikke vinner mer enn halvparten av hodeduellene. Og Walters som var skadet sist kamp etter en elendig kamp mot Liverpool er inne i laget igjen, snakker om klippekort! Jeg ber til min skaper om at vi i dag tar 3 poeng og at MH har mer peiling på fotball generelt og Stoke City spesielt enn hva jeg har. Herrejesus............
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 03 Jan 2017, 21:58

Svein Nilsen skrev:Sjokk! Jeg mener vi starter med et tilnærmet B-lag i en meget viktig match! Med Imbula, Shaqiri og Bojan på benken er det helt klart at MH har tatt en endelig standpunkt på at vi skal tilbake til "røttene" våre i PL fotballen. Mer duellstyrke og dælje ballen oppover på hodet til langemann som til tross for sine nærmer 5 meter ikke vinner mer enn halvparten av hodeduellene. Og Walters som var skadet sist kamp etter en elendig kamp mot Liverpool er inne i laget igjen, snakker om klippekort! Jeg ber til min skaper om at vi i dag tar 3 poeng og at MH har mer peiling på fotball generelt og Stoke City spesielt enn hva jeg har. Herrejesus............

Enig. Bortsett fra Walters, som jeg mener er veldig undervurdert her inne. Vinner vi ikke i dag , tror jeg Hughes ryker.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 03 Jan 2017, 22:02

Svein Nilsen skrev:Sjokk! Jeg mener vi starter med et tilnærmet B-lag i en meget viktig match! Med Imbula, Shaqiri og Bojan på benken er det helt klart at MH har tatt en endelig standpunkt på at vi skal tilbake til "røttene" våre i PL fotballen. Mer duellstyrke og dælje ballen oppover på hodet til langemann som til tross for sine nærmer 5 meter ikke vinner mer enn halvparten av hodeduellene. Og Walters som var skadet sist kamp etter en elendig kamp mot Liverpool er inne i laget igjen, snakker om klippekort! Jeg ber til min skaper om at vi i dag tar 3 poeng og at MH har mer peiling på fotball generelt og Stoke City spesielt enn hva jeg har. Herrejesus............

Enig, jeg synest også dette er en merkelig oppstilling, og spesielt i en hjemmekamp mot Watford der jeg tenker som så at det er vi som skal styre kampen. Da trengs kreative spillere som Shaqiri, Imbula og Bojan. Men, men, jeg lar gjerne Mark Hughes "prove me wrong"... ;)
Så går jeg av nett, for å se kampen senere i kveld... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Jan 2017, 22:07

Bra åpning av Stoke og Arnautovic har gått fra en av sine mange rebell-hårsveiser til sjenert-gutt-første-skoledag-sveisen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 03 Jan 2017, 22:08

Morten T. skrev:Bra åpning av Stoke og Arnautovic har gått fra en av sine mange rebell-hårsveiser til sjenert-gutt-første-skoledag-sveisen.

Tydelig at det er Adam skal serve Crouch...og Arnie er spillesugen :)
onside
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 03 Jan 2017, 22:14

Finnes det OK stream ? Ja, det gjør det:

http://www.vipleague.me/football/394732 ... nline.html
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet