bjørn123 skrev:Skulle aldri vært 0-2 her - utrolig flatterende resultat
mfkpotter skrev:Om mulig så spiller Stoke sin dårligste omgang for sesongen, vi blir utspilt av et drittlag på vår egen hjemmebane. Det er ikke første gangen dette her skjer, og jeg lurer på hva i svarteste som går gjennom hodet på denne enstøingen av en kar med navn Tony Pulis. Jones og Walters er ikke noe spisspar, når skal du få det inn i hodet ditt Pulis. Wilkinson og Collins bare måker ballen inn mot et Fulham forsvar som har sin enkleste oppgave i år. Delap og Whitehead er så trege og stillestående, og er ingen trussel offensivt. En Begovic som hadde vært på topp hadde tatt begge scoringene i dag. Du må legge om taktikken og bytte inn en spiller, det går ikke an å vente til det 85 minutt.
Det som er så jævlig skuffende er at vi igjen taper på hjemmebane mot et drittlag, men det viser hvor Stoke er i øyeblikket spør du meg. Med Tony Pulis sin spillestil og troa på enkeltspillere som er totalt ute av form, så er det bare og unngå nedrykk som er målet. Jeg har sagt det tidligere, men Tony Pulis har ikke mer å tilføre dette laget. Stakkars folk som betaler i dyre dommer for å se på dette patestiske spillet.
-Tottal- skrev:Dette er fortsatt en åpen kamp.
Füller inn....og Tuncay når det er 15 minutter igjen.
Vi SKAL ikke tape denne match.
Knut Ole skrev:gikk ut med vel mye (naiv) optimisme i dag:
tipper Stoke på oddsen
og snakket optimistisk om hvor enestående det ville være med 6 poeng på to dager
Da går det ALDRI bra!
Det ligger i løypa at vi taper nettop en sånn kamp ...
Jeg har sagt det tidligere, men Tony Pulis har ikke mer å tilføre dette laget.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest