Før Stoke-Swansea

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-Swansea

Innlegg Morten T. » 31 Okt 2016, 11:25

Hadde det vært for 2-3 uker siden så hadde jeg trodd at denne kampen hadde vært en forholdsvis grei affære, men nå er jeg ikke like sikker etter at Bob Bradley har kommet inn som trener for Swansea.
Bradley er nettopp den type trener jeg liker og som får spillerne til å jobbe hardt, har en god defensiv og er pragmatisk. Han har egentlig aldri vært i noen såkalt "storklubb"( eller ekstremt godt landslag ), men har virkelig utført underverker de stedene han har vært. Slike trenere går som regel under radaren hos flere og får som følge av det alt for liten kred for den, relativt sett, svært gode jobben de gjør. Det blir ingen titler eller endeløs rekke med positive resultater av det, men forholdene tatt under betraktning så har han gjort en svært god jobb der han har holdt til. Etter mitt syn så var det en tjenesteforsømmelse av NFF å ikke huke tak i Bradley å tilby han jobben som landslagstrener da han var i Norge. I stedet har vi fått inn en fyr som leser dikt og er like blid selv om vi nå er rangert bak Færøyene som fotballnasjon...

Ser at Cameron er tvilsom til denne, ellers skal det være greit.

Jeg håper på en seier her, gir som vanlig en lang f... i hvordan den kommer( så lenge det ikke jukses ) og tror og håper vi vinner 1-0 eller 2-1.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-Swansea

Innlegg Lilledino » 31 Okt 2016, 12:03

Helt enig og det Bob Bradley fikk til i Stabæk var outstanding.

Nå har det gått litt tid for Bob i The Swans, og kanskje han har "satt" laget.

Keg er heller ikke sikker på at dette går vår vei. Det blir et spennende oppgjør og vi må satse på hjemmeseier...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Okt 2016, 15:23

Lilledino skrev:Helt enig og det Bob Bradley fikk til i Stabæk var outstanding.

Ja, det å ta en soleklar dumpekandidat med skral økonomi til medalje er meget bra, uansett hvilken liga vi snakker om, men han har også gjort sakene sine meget bra i både USA og sist i Frankrike hvor han var svært nær å ta Le Havre til opprykk. Bradley har "gått i lære" hos Bruce Arena som høyst sannsynlig er den beste treneren fra USA noensinne, men det som imponerer meg mest er trenere som Bradley som får sine lag til å overprestere ut i fra de forutsetningene som til enhver tid er til stede.
Slike trenere vokser ikke på trær, men det finnes noen av dem der ute som får altfor lite kred i forhold til hva de har å jobbe med - og hva de får sine respektive lag til å prestere. Og det finnes selvfølgelig noen på motsatt side av aksen også. De som får altfor mye kudos i forhold til å skape noe når både grunnmur, penger og individuelt gode spillere allerede er på plass...

Han er rett og slett en kapasitet og det hadde ikke vært meg i mot om Stoke City Football Club hadde vært mannens arbeidsgiver.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 31 Okt 2016, 18:13

Har tippet 1-0 til pause og 1-0 som sluttresultat. Det tippet jeg kun for ingen andre hadde dette. ;) Tror faktisk på et par måls seier i kveld. Gleder meg!
bjørn123
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest