Chairman Kvernen...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Chairman Kvernen...

Innlegg Morten T. » 25 Sep 2016, 12:51

...giftet seg med sin Tone i forrige uke og i går var det bryllupsfest med videohilsen fra selveste Gordon Banks m.m.. Jeg vil gjerne benytte denne anledningen på forumet til Stokesuppurterne i Norge til å gratulere Runar og Tone og ønske all lykke i fremtiden.
Runar har vært, og er, en fantastisk flink og drivende god leder i SCSBN i mange år og er en av de aller største årsakene til supporterklubbens formidable fremgang. Han er et oppkomme av nye idèer, optimisme og kreativitet, og etter mitt syn har Runar vært like viktig for supporterklubbens løft i Norge som Peter Coates har vært for Stoke City Football Club sin fantastiske fremgang de siste 10-12 årene.

Nok en gang, Gratulerer! :) :) :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Chairman Kvernen...

Innlegg vegar56 » 25 Sep 2016, 13:46

Gratulerer, Runar :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 25 Sep 2016, 15:03

Morten T. skrev:...giftet seg med sin Tone i forrige uke og i går var det bryllupsfest med videohilsen fra selveste Gordon Banks m.m.. Jeg vil gjerne benytte denne anledningen på forumet til Stokesuppurterne i Norge til å gratulere Runar og Tone og ønske all lykke i fremtiden.
Runar har vært, og er, en fantastisk flink og drivende god leder i SCSBN i mange år og er en av de aller største årsakene til supporterklubbens formidable fremgang. Han er et oppkomme av nye idèer, optimisme og kreativitet, og etter mitt syn har Runar vært like viktig for supporterklubbens løft i Norge som Peter Coates har vært for Stoke City Football Club sin fantastiske fremgang de siste 10-12 årene.

Nok en gang, Gratulerer! :) :) :)

Jeg henger meg på her. Runar er en av de viktigste bidragsyterne til at SCSBN har hatt den gode utviklinga som den har hatt. Han er målbevisst og fremtidsretta og jobber for å finne nye muligheter for å hjelpe SCSBN til å bli bedre. Han har skapt et godt kontaktnettverk med klubben i England og bidratt til at mange av de gode tilbudene til supporterklubben kan bli benytta av vre medlemmer. Gratulerer :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 25 Sep 2016, 18:48

Hipp, hipp, hipp hurra! Runar er en kjernekar og da antar jeg at Tone er ei grepa dame! Han har som tidligere talere sagt, vært den største bidragsyteren til at Stoke City Supporters Branch Norway er Norges beste supporterklubb! Keep up the good work Runar, og la for all del ikke ekteskapet komme i veien for at du fortsatt skal gjøre en god jobb for SCSBN........ :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 25 Sep 2016, 21:01

Gratulerer så mye til både Chairman Kvernen, og fru Tone :D Selv om jeg ikke er med i styre og stell har jeg hatt gleden av å treffe vår Chairman ved flere anledninger og kan understreke inntrykket av en meget hyggelig og dyktig "Chairman" som representerer klubben på en fremragende måte :D Lykke til videre begge to :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester