Liga cup STOKE CITY - Hull City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Liga cup STOKE CITY - Hull City

Innlegg Bjarne » 21 Sep 2016, 22:54

Nope. Tror ikke vi vinner før Hughes er ute.
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 21 Sep 2016, 22:54

Knut Ole skrev:
Lilledino skrev:Det var dumt...

Ehhh, understatement !
Virker som den klassiske greia at når det meste feil går alt på trynet. I følge statistikk og kommentar er resultatet helt mot spillets gang og sjanser.
Medfølelse!

Det skal ikke skje !! vi er så langt nede som det går an nå, og jeg ser Aston Villa spøkelse nærme seg for hver gang..
Jeg tror MH har mistet garderoben også--- Dessverre
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Sep 2016, 22:55

Knut Ole skrev:
Lilledino skrev:Det var dumt...

Ehhh, understatement !
Virker som den klassiske greia at når det meste feil går alt på trynet. I følge statistikk og kommentar er resultatet helt mot spillets gang og sjanser.
Medfølelse!
Mannen som Per Mathias i sin visdom valgte å benytte som enslig spiss i playoffkampene mot Ungarn blir matchvinner.
Herre, nå er Stoke på felgen...

Det positive er selvfølgelig at det skapes sjanser, men det hjelper jo ikke så lenge det blir tap. Sørgelig.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 21 Sep 2016, 22:56

Pulis er nok klar til helgen :? :?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 21 Sep 2016, 22:57

Har ikke lenger ord for denne motgangen, bortsett fra at det kanskje er meninga at Hughes retter på tupeen og forlater Stoke-On-Trent i løpet av uka :shock:
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Sep 2016, 22:58

JonC skrev:Pulis er nok klar til helgen :? :?

Det paradoksale er jo at begge disse kan få fyken etter helgas match. Begge skal visstnok henge i en tynn tråd i sine respektive klubber...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Sep 2016, 23:03

-Tottal- skrev:Har ikke lenger ord for denne motgangen, bortsett fra at det kanskje er meninga at Hughes retter på tupeen og forlater Stoke-On-Trent i løpet av uka :shock:

Visste ikke at Hughes har det Jerry Seinfeld kalte for "hairhat", men det spøker for waliseren nå ja. Kan vel kanskje holde hodet over vannet med seier i helga, men jeg er jaggu ikke sikker. Spørs hvordan mannen med spillselskapet ser på det hele...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 21 Sep 2016, 23:06

Et lyspunkt at det bare ble to baklengs i dag, og ikke fire.....det går fremover :roll:
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg erodsa@broadpark.no » 21 Sep 2016, 23:54

Mark Hughes .....er en vits som trener ,det er min påstand Håper alle forumets medlemmer som synes han er en OK trener, nå forklarer meg og andre tvilere hvorfor han er den rette mannen til å lede Stoke videre . Min oppriktige mening om Mr Hughes har jeg aldri lagt skjul på ,ser nå at Mr.Coates går ut og freder han ...det kommer til å bli Stoke sin exit fra den øverste divisjonen ......punktum.....De siste 13 obligatoriske kampene han har ledet Stoke ,har de vunnet 1 (en) kamp, spilt 2 uavgjorte og tapt 9. 7 av disse kampene har blitt spilt hjemme,målforskjellen på de 13 kampene, er deprimerende 11-34.. .I say no more ,bortsett fra at jeg vil påstå at dere Hughes -elskere i likhet med Mr. Coates ,rett og slett ikke kan ha peiling på fotball.....Ha en fortsatt fin uke ,så får vi håpe at julenissen hjelper Stoke i helgen.. :D :shock:
Sist endret av erodsa@broadpark.no den 22 Sep 2016, 12:38, endret 1 gang
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 22 Sep 2016, 00:24

Tar vi med ALLE obligatoriske kamper, dvs, Hull kampen i dag, skal vel også kampen mot Stevenage, seier 4-0 tas med?

Uansett, dette er forferdelig. Vi spiller vel en bra kamp, har 21 avslutninger, 7 på på mål mot Hull sine 5 hvorav 3 på mål! 9-1 i cornere og 56-44 i possesion. Totalt sett er dette klasseforskjell. MEN, det hjelper ikke et lag som ligger nede for telling, det er resultatet som teller. OG, det er også å merke seg at Hull stilte med et rent B-lag, med flere debutanter og gjorde hele 9 bytter fra helgens kamp, mot Stoke sine 4. I tillegg er det jo å si at Hull har en usedvanlig tynn stall, PL's klart tynneste!

Mark Hughes, nå brenner det skikkelig, flammene slikker oppover anklene dine nå. Overlever du de neste dagene vil WBA kampen bli helt avgjørende. En klubb som Stoke City kan ikke bli gjort til latter lenger, vinn eller forsvinn på lørdag!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest