Vi kan jo selvfølgelig si at vi kke satser alt på slike ubetydelig cuper...
Og fokuser fullt på serien... eller no.. på en måte ...kanskje..
gmel skrev:Leggetid.....
Kan vi rote dette til?
Jada, men det virker i det minste som Bony er på gang.....
Knut Ole skrev:Innom nå (etter kveldsmøte). Ser på statistikk at vi dominerer totalt med sjanser. 13-2 i avslutninger og 5-1 på mål. Det ER gledelig!
Lilledino skrev:Knut Ole skrev:Innom nå (etter kveldsmøte). Ser på statistikk at vi dominerer totalt med sjanser. 13-2 i avslutninger og 5-1 på mål. Det ER gledelig!
Sant, mindre gledelig er at vi ikke forvalter sjansene og scorer mål...
Knut Ole skrev:Kan virke som Bony er mer på-skrudd slik jeg tyder Sky.
Noen som har inntrykk av Imbula? Fra min barkrakk oppfatter jeg han svært variabel / kameleon. På sitt beste suveren bra, både teknisk , fysisk og herlig blikk. Så blir han dessverre sin egen fiende med å bruke for lang tid, dra av en ekstra, smått arrogant og alt i alt ødelegger framdrift. Luke bort noe av det siste og prente inn at ball i hovedsak skal i lengderetning bør vi ha en av øyas beste midtbanespillere.
Knut Ole skrev:Lilledino skrev:Knut Ole skrev:Innom nå (etter kveldsmøte). Ser på statistikk at vi dominerer totalt med sjanser. 13-2 i avslutninger og 5-1 på mål. Det ER gledelig!
Sant, mindre gledelig er at vi ikke forvalter sjansene og scorer mål...
Joa!
Når vi styrer såpass mye offensivt, ikke bare ballbesittelse på tvers midt på feltet, avgrenser vi motstanderen fra å skape sjanser og utfordre vår skranglete og sjanglete bakre fem'er. Ligger sånn sett bedre an i dag en vårt vanlige snitt på fire baklengs.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest