Crystal Palace vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Crystal Palace vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 18 Sep 2016, 16:06

Lilledino skrev:
JonC skrev:Stoke kjører kort variant på corner. Bojan og Allen klusser det hele til.

Positivt at vi fikk en corner da...

Egentlig ikke. Skaper som regel overgang mot.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 18 Sep 2016, 16:12

Torstein Norevik skrev:0-2 under før kvarteret er gått. Dette er ikke bra, for å si det pent !

Jeg har hele tiden hatt troen på Hughes´prosjekt, jeg mener at vi har tatt et solid steg fremover etter at han overtok, og jeg synest at han har gjort veldig mye bra. Men i 2016 har det vært bråstopp, uten at jeg skjønner helt hvorfor. Vi har de samme spillerne, forsterket med et par-tre nye, samme management og trenerteam, men likevel virker det som vi har møtt veggen fullstendig. Skader på sentrale spillere forklarer en del, men langt fra alt. Det er bare kamp nummer fem, men noe må gjøres for etter nyttår er det ingenting som har fungert. Vi har mannskap til å kjempe om en plass i Europa, men ligger naglet i bunnen.

Utviklingen i 2016 er ganske uforståelig i mine øyne. Men to nye baklengs etter dødball imot indikerer vel at denne delen av treningsarbeidet må intensiveres kraftig.

Dette er vel en fortsettelse av vårsesongen - omtrent når Butland ble skadet. Ikke mange seire i våres, og siste kampen mot West Ham (med alle oss nordmenn til stede) var vel unntaket.
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 18 Sep 2016, 16:13

Palace nærmere 3-0 evt 4-0 enn vi er redusering.
Første handling av Hughes må være å benke Walters.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 18 Sep 2016, 16:16

Ræva er fornavnet på denne ynkelige første omgangen. Det kan KUN bli bedre er det mest optimistiske jeg kommer på nå. Hadde vi møtt et godt lag hadde vi ligget under med MINST 5 mål, godt vi møter Palace...puhh.
I min bok er det kun Allen som får godkjent, de andre er nærme 1 på spillerbørsen. Hvis jeg ser Walters på banen i andre omgang ringer jeg Peter Coates og sier at nok er nok.....
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 18 Sep 2016, 16:17

da bruker jeg andre omgangen på å lete etter nummeret til Peter Coates.... ;)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 18 Sep 2016, 16:26

Svein Nilsen skrev:da bruker jeg andre omgangen på å lete etter nummeret til Peter Coates.... ;)

Fått kontakt , Svein?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 18 Sep 2016, 16:27

Hvorfor bytter ikke MH nå? Han må jo se at dette ikke fungerer?
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 18 Sep 2016, 16:31

Se på tospannet WW, Walters og Whelan :roll: Er det mulig?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 18 Sep 2016, 16:33

centauri skrev:
Torstein Norevik skrev:0-2 under før kvarteret er gått. Dette er ikke bra, for å si det pent !

Jeg har hele tiden hatt troen på Hughes´prosjekt, jeg mener at vi har tatt et solid steg fremover etter at han overtok, og jeg synest at han har gjort veldig mye bra. Men i 2016 har det vært bråstopp, uten at jeg skjønner helt hvorfor. Vi har de samme spillerne, forsterket med et par-tre nye, samme management og trenerteam, men likevel virker det som vi har møtt veggen fullstendig. Skader på sentrale spillere forklarer en del, men langt fra alt. Det er bare kamp nummer fem, men noe må gjøres for etter nyttår er det ingenting som har fungert. Vi har mannskap til å kjempe om en plass i Europa, men ligger naglet i bunnen.

Utviklingen i 2016 er ganske uforståelig i mine øyne. Men to nye baklengs etter dødball imot indikerer vel at denne delen av treningsarbeidet må intensiveres kraftig.

Dette er vel en fortsettelse av vårsesongen - omtrent når Butland ble skadet. Ikke mange seire i våres, og siste kampen mot West Ham (med alle oss nordmenn til stede) var vel unntaket.

Ja, det er helt klart en fortsettelse av vårsesongen. Men jeg skjønner heller ikke - tross mange skader - hvorfor vårsesongen ble så elendig, etter at vi hadde vært strålende i siste kvartal av 2015, med sterke seire mot Man.C, Man.U og Chelsea, og med til tider glimrende spill. Det som for meg er uforståelig er hvorfor både spill og resultater fullstendig har møtt veggen fra nyttår, etter at vi var et av PL´s beste lag de tre siste månedene av 2015. I den perioden var det vel bare Arsenal og Leicester som plukket mer poeng enn oss, om jeg ikke husker helt feil, og så rakner det fullstendig etter dette. Jeg skjønner bare ikke hvorfor ? :?
Sist endret av Torstein Norevik den 18 Sep 2016, 16:35, endret 1 gang
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 18 Sep 2016, 16:35

Der skal Walters ha et klart frispark, men siden han ser så klønete ut, tenker dommeren at dette kan umulig være frispark :oops:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest