Crystal Palace- Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Crystal Palace- Stoke

Innlegg rubelo » 07 Mai 2016, 18:36

Alfie skrev:Blir det krise hvis Hughes forsvinner? Jeg tror ikke det. En sånn kollaps som vi opplever nå må få noen konsekvenser. :twisted: En sak er å selge spillere som ikke innfrir. En annen sak er jo at noen har kjøpt de. Sikkert etter grundige analyser og avveininger. :twisted:

Tror fort vi kan bli neste sesongs Aston Villa hvis Hughs fortsetter som manager. Tendens denne sesongen, og spesielt siste del av serien har mangel på spilleglede vært helt fraværende. Personlig ikke vært særlig fan av Hughes.
rubelo
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 07 Mai 2016, 18:40

Alfie skrev:Blir det krise hvis Hughes forsvinner? Jeg tror ikke det. En sånn kollaps som vi opplever nå må få noen konsekvenser. :twisted: En sak er å selge spillere som ikke innfrir. En annen sak er jo at noen har kjøpt de. Sikkert etter grundige analyser og avveininger. :twisted:

Tja, det bør vel i hvertfall være et tema for debatt, eller?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lars Frode » 07 Mai 2016, 19:07

Tror ikke Hughes er problemet.. Men han bør kutte ur å signere disse "big time charlies" som shaquiri osv.., bør kvitte oss med både shaq og arnie (selv om arnie har vært meget bra i år) tror at dette er spillere med en dårlig holdning og ikke har god innflytelse på garderoben.. Se på leicester, de har 11 mann som alle blør for drakten.. Det samme kan ikke sies om stoke..selv om vi hadde et mye bedre lag "på papiret" enn leicester før sesongen startet...
Lars Frode
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 07 Mai 2016, 19:27

Morten T. skrev:

Tja, det bør vel i hvertfall være et tema for debatt, eller?

5 sure kamper, 1 poeng, gjør at noen må stille spørsmål.
Vi har gode spillere, men de fungerer ikke sammen. MH må forklare kollapsen uansett..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 07 Mai 2016, 20:40

Denne kampen er jo bare en dårlig reprise fra det siste året, og egentlig akkurat som forventet i dag. Hvis jeg ikke tar helt feil så hadde ikke Palace vunnet en seriekamp siden de slo nettopp Stoke i desember. Det forteller jo egentlig det meste om hvor dårlig dette laget har blitt i løpet av sesongen.
Det verste av alt er at Mark Hughes velger det samme laget som startet mot Sunderland for en uke siden, dette forteller meg det jeg har ment ganske så lenge nå og det er at Mark Hughes har gått seg helt vill og vet rett og slett ikke hva han skal gjøre. Sammensettingen av laget etter jul har vært helt forferdelig og formasjon og taktikk er så tafatt og dårlig at pr i dag så er Stoke en klar nedrykkskandidat for neste år.

Lurer på hva Bojan og de andre offensive spillerne på benken tenker når de ser Peter Crouch alene på topp for dette laget.
Nei Peter Coates, ta grep allerede i sommer ellers så risikerer du at klubben blir en ny Aston Villa neste år.

Mark Hughes har mistet det og en ny sommer med han som sjef i transfer vinduet, vil gi et elendig Stoke lag neste år.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 07 Mai 2016, 23:57

Eg tek faktisk til å bli bekymra for neste sesong. Laget får uansett resultat i siste kampen, ei usedvanleg dårleg sesongavslutning. Og skjer det ikkje noko drastisk i sommar, er det veldig fort å dra med seg det inn i neste sesong. Leicester opplevde jo det motsatte, dei drog med seg ei fantastisk god avslutning på 14/15-sesongen inn i 15/16-sesongen.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 08 Mai 2016, 10:19

Ja @mfkpotter, jeg tror også MH har gått seg fast og ikke finner ut noe....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 08 Mai 2016, 12:03

Det som irriterer meg mest etter kampen i går, er at Stoke igjen slipper inn for enkle mål. Dette har det vært mange eksempler av de siste månedene. Det har nok en sammenheng med skaden til Jack Butland, men jeg vil også se litt større på det. Det første målet vi slipper inn i går er etter svakt press og et forsvar som ser ut som et trekkspill. De to siste kampene har forsvaret vært bedre, men ved det første målet i går var vi tilbake til kamper som mot Tottenham, Liverpool og Manchester City. Det andre målet er igjen et for svakt keeperspill av Jakob Haugaard. Han flytter ikke beina fort nok og virker å være usikker. Det blir du straffa for i Premier League. Dessuten setter vi ikke sjansene fremover på banen og tenningsnivået er for mye av og på. Veldig god 1. omgang med dertil svak første halvdel av 2. omgang og litt bedring mot slutten. Særlig Walters inn ga litt mer trykk. Virker som om spillerne har tatt ferie. Det skal de få lov til. Sesongen sett under ett har vært ganske så bra, men da de vise supporterne at de faktisk kan ved å ta poeng i siste kamp for sesongen mot West Ham. Vi må avslutte sesongen på en god måte sånn at man går til ferien med hodet høyt hevet.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Mai 2016, 16:59

Richard Prestegård skrev:Sesongen sett under ett har vært ganske så bra

Helt enig.
Sesongen har vært bra, eller som forventet, hvis vi ser litt på hva andre klubber stiller med og en del andre forutsetninger.
Jeg tror de som er mest skuffet er de som skrudde forventningene i været før sesongen og underveis begynte å snakke om Topp 4 og CL-spill, men da vil jeg heller påstå at de som hadde så høye forventninger, både før og underveis, ikke var spesielt realistiske.

For man må jo spørre: Hvordan oppstår egentlig den type forventninger?

Stoke har et bra lag og en bra manager, men ikke noe mer enn det og ikke noe mindre heller. Og nettopp derfor bør det ikke være noen overraskelse for noen at klubben havner på plussminus 10. plass. Det betyr, etter mitt syn, at Stoke City F.C. har gjennomført nok en bra sesong i verdens tøffeste fotballiga. Noe de for øvrig har gjort helt siden debutsesongen 08/09.

Forskjellen hittils har vel vært at kritikken var langt hardere og mer kraftig før( og jeg har min bestemte mening om hvorfor ). Inntil nylig.

For nå har det skjedd noe. Nå registrerer jeg at mange vender seg mot manager Hughes, muligens også de som har hatt stor tro på han og lovpriset han i lange perioder( og da spesielt de periodene med bra sportslige resultater ). Og den diskusjonen er det naturlig vil komme, men da er det viktig å huske på at Hughes har gjort en ok/grei/bra jobb over tid og vurdere han ut i fra det perspektivet. For akkurat det perspektivet var det mange som glemte da det forrige regimet ble diskutert.

Når det er sagt så er ikke Hughes og fotballen han står for min favoritt heller, men det gjør han ikke nødvendigvis til en dårlig manager.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 08 Mai 2016, 18:23

Morten T. skrev:
Richard Prestegård skrev:Sesongen sett under ett har vært ganske så bra

Helt enig.
Sesongen har vært bra, eller som forventet, hvis vi ser litt på hva andre klubber stiller med og en del andre forutsetninger.
Jeg tror de som er mest skuffet er de som skrudde forventningene i været før sesongen og underveis begynte å snakke om Topp 4 og CL-spill, men da vil jeg heller påstå at de som hadde så høye forventninger, både før og underveis, ikke var spesielt realistiske.

For man må jo spørre: Hvordan oppstår egentlig den type forventninger?

Stoke har et bra lag og en bra manager, men ikke noe mer enn det og ikke noe mindre heller. Og nettopp derfor bør det ikke være noen overraskelse for noen at klubben havner på plussminus 10. plass. Det betyr, etter mitt syn, at Stoke City F.C. har gjennomført nok en bra sesong i verdens tøffeste fotballiga. Noe de for øvrig har gjort helt siden debutsesongen 08/09.

Forskjellen hittils har vel vært at kritikken var langt hardere og mer kraftig før( og jeg har min bestemte mening om hvorfor ). Inntil nylig.

For nå har det skjedd noe. Nå registrerer jeg at mange vender seg mot manager Hughes, muligens også de som har hatt stor tro på han og lovpriset han i lange perioder( og da spesielt de periodene med bra sportslige resultater ). Og den diskusjonen er det naturlig vil komme, men da er det viktig å huske på at Hughes har gjort en ok/grei/bra jobb over tid og vurdere han ut i fra det perspektivet. For akkurat det perspektivet var det mange som glemte da det forrige regimet ble diskutert.

Når det er sagt så er ikke Hughes og fotballen han står for min favoritt heller, men det gjør han ikke nødvendigvis til en dårlig manager.

Ja, du har rett, og jeg er en av dem som hele tiden har trodd på MH. Trenere må få ro, til å bygge nye, og til dels dramatisk spillestil. Det hjelper ikke å sparke en trener etter dårlige resultater på kort sikt. MH har, ut fra min meining, tatt oss videre. Vi har fått attraktive spillere, snudd spillet og sett oppover på tabellen, fremfor å se nedover. Men nå har han hatt 5 kamper, gitt oss 1 poeng, og virker handlingslammet. Han må forklare hva som har gått galt og etter siste match mot Hammers, konsolidere, og oppsummere siste sesong.
Jeg mener at årets mål har vært realistiske, hvor vi skulle være bedre enn fjorårets. De nådde vi ikke, men er likevel midt på tabellen. Ingen katastrofe, men en FORFERDELIG sesongavslutning.
MH må få litt mer ro, men vet at han må levere....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest