Liverpool vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Liverpool vs Stoke City

Innlegg JonC » 10 Apr 2016, 18:08

Synd å si det, men ShawX sin inntreden I laget igjen har ikke akkurat vært lykke. Dårlig organisering der og vips 3-1 Liverpool. :cry:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 10 Apr 2016, 18:22

John Arne Riise- takter over backspill til Bardsley der. Roper heller ikke hurra for dansken I mål, 4-1 :roll:
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg potterhead » 10 Apr 2016, 18:24

det er ikke deiligt å være dansk i england :|
Sist endret av potterhead den 10 Apr 2016, 18:25, endret 1 gang
potterhead
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 10 Apr 2016, 18:25

Det virker om om denne gjengen har tatt sommerferie. Crouch er jo allerede sommerbrun :ugeek:
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 10 Apr 2016, 18:26

Dette var flaut. Forsvarsspillet er under enhver kritikk. Finnes ikke organisering og det spørs også om ikke Haugaard muligens har gjort sitt i Stoke drakten. Ihvertfall på en god stund.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 10 Apr 2016, 18:40

Til og med det glimrende Stoke-forumet fungerer dårlig idag :cry:
Lite folk, og få kommentarer.

Var faktisk ganske sikker på seier idag -
(helt til det var avklart at Arnie var skadet) :shock:
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 10 Apr 2016, 19:10

Til og med det glimrende Stoke-forumet fungerer dårlig idag :cry:
Lite folk, og få kommentarer.

Hm... :|
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 10 Apr 2016, 19:28

Veldig skuffende!
På match sammen med en stor gjeng Liverbirds og hadde sett fram til å snyte dem for ny opptur (etter torsdag). Den gang ei. Rett og slett slurvete og svakt. Dårlig, veldig dårlig defensivt. Shawx er ikke limet vi er vant til. Bardsley og Pieters svikter defensivt. Midtbanen er generelt svake i første press. Og verst + mest synlig er det svake keeperspillet til Haugaard. Må sies å være ansvarlig for to, kanskje tre av målene. Synd, men jeg tviler på denne keepere framover.
Framover var det lite glød. Den annulerte skåringen var bra prestasjon men dessverre hårfin offside. Innsatsen siste halvtimen var nærmest en liten hån mot alle supportere som støtter laget i tykt og tynt. Balltrilling og litt happing, støttepadningrr uten plan. Kjipt!!
Sist endret av Knut Ole den 14 Apr 2016, 19:45, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 10 Apr 2016, 20:55

Jeg synest vi henger bra med i første omgang, som jeg vurderer som helt ok. I annen omgang overtar Liverpool helt, og vi mangler det meste. Lite helhjertet i press og når vi går fremover, og usedvanlig dårlig organisert bakover.

Shawcross er ikke på vanlig nivå, noe han heller ikke var mot Southampton. Det merkes at han har vært mye borte, og han virker litt rusten, selv om han var bra i høst da han kom tilbake etter skade den gang. Men etter de siste skadene har han ikke vært den "sjefen" vi er vant til at han er, hverken i dag eller mot Southampton.

Jeg har tidligere gitt uttrykk for at vi burde ha satset på Shay Given i stedet for Haugaard i Butlands fravær, først og fremst på grunn av Givens langt større rutine. Det synet er jeg styrket i etter to kamper med Haugaard i mål. Han er ung, og er sikkert en lovende keeper, men virker noe uferdig. Selv om ingen av baklengsmålene mot Swansea var direkte keepertabber, var heller ingen av de av det umulige slaget.

I dag synest jeg han var svak ved alle fire baklengsmålene. Første målet var fra langt hold, og han så utgangen, så selv om skuddet var bra plassert burde det være fullt mulig å ta. Felles for mål to og tre er at Haugaard blir stående på strek når det slås innlegg inn på 6-7 meter, i stedet for å gå ut å prøve å fange innlegget, noe jeg mener han burde ha gjort ved begge de anledningene. Hadde han gått ut, tror jeg han hadde hentet innleggene, for han er god til å hente ned crossballer inn i feltet. Det var altså ikke tekniske feil ved mål to og tre, men taktiske vurderingsfeil, slik jeg ser det, som nok må ses på som utslag av manglende rutine. Mål fire var nærmest et innlegg fra hjørnet av sekstenmeteren som snek seg inn i lengste hjørne. Det burde også ha vært unngått, selv om han kanskje ble litt lurt/distrahert av Liverpool-spilleren som kom stormende inn i feltet og som ikke nådde ballen.

Nå var det ikke Haugaards feil alene at vi tapte i dag, hele laget var under pari, spesielt i annen omgang. Men savnet etter Butland er stort, og jeg mener det best kompenseres av en keeper som Shay Given, som har den rutinen som Haugaard foreløpig mangler.

Pieters pådrar seg gult kort og er ute både mot Tottenham og Man.C. Nei, nå ser dette vanskelig ut, en plass i Europa er nok trolig tapt, nå handler det mest om å prøve å greie en like god plassering og poengsum som i fjor. Isolert sett fremstår dette som status quo. Men så hører det med til historien at vi denne sesongen har vært usedvanlig utsatt for skader, med sentrale spillere ute i mange kamper. Shawcross, for eksempel, har spilt under halvparten av kampene våre i årets PL, og det er lenge siden vi har kunne kjøre "førsteoppstillingen" i forsvar.

I dag er ingen veldig gode, mange under pari. Imbula viser i glimt at han er en klassespiller, men blir litt borte innimellom. Cameron skuffer meg i dag, hadde litt håp om at han skulle stå frem i Whelans fravær, det gjorde han ikke. Afellay heller ikke så synlig som vanlig, og har vært bedre sentralt enn på kant.

Nå venter Tottenham i neste kamp. Da må vi heve oss mange hakk om det skal være håp om poeng. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 12 Apr 2016, 08:29

Veldig bra oppsummering Torstein. Usedvanlig slapp innsats av våre helter denne gangen. Av meg så får alle stryk;

Haugaard holder ikke nivået, ennå! Burde tatt 2, kunne tatt alle 4!
Pieters har en nedadgående formkurve, kan nok trenge de to kampene han nå får fri!
Wollscheid , alt for slapp i markeringene!
Shawx burde spilt U-21 kamp som var planen, han var rett og slett ikke klar.
Bardsley holder fortsatt ikke PL nivå.
Affelay var veldig god frem til de siste kampene, på hell formmessig han også og var svært lite med i denne kampen.
Imbula har mye i seg, viser det i glimt men må bli mer stabil og kan hvis han vil dominere alle kamper!
Cameron hadde heller ingen god dag på kontoret. Kanskje best som midtstopper.
Shaq fikk vist sin eminente dødballfot, vi burde scoret minst ett til på hans server. Kanskje vår bestemann, offensivt.
Bojan viser fortsatt hva han kan men for sjelden. Blir for lite brukt offensivt der han har sin styrke.
Crouch, ouch, viser igjen at han er langt over the top. Har ingenting å bidra med i PL lenger, dessverre!

Nå skal jeg over til Spurs kampen, og forventer en helt annen innsats og 3 poeng! Håper de er "på" fra starten, strammer opp markeringsspillet i forsvar og at Given gjør en kjempekamp! Og at Arnie og Whelan er tilbake i form! Goooaaaarrrrrnnnn Stoke 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest