Gjeesp!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Gjeesp!

Innlegg Svein Nilsen » 28 Mar 2016, 19:42

Nå må FIFA og UEFA og alle disse pampene slutte å ødelegge Påsken for oss fotballnerder med å legge fullstendig uinteressante treningskamper for landslagene inn i en av fotballens høytider!! Jeg blir eitrande forbanna når jeg må lide meg gjennom Swindon-Wigan, forøvrig et Swindn lag med et forsvar som holdt norsk 7.divisjons standard, Burton-Oldham, gjesp, og en noe bedre kamp mellom Peterborough og Coventry, hvor Boro keeper Ben Alnwick var såpass god at han nok kunne erstattet vår egen Jack Butland! Så når det ble for kjedelig med League One og Two så kunne man jo bivåne den trøstesløse kampen i Estland hvor hjemmelaget tok i mot sjarmtrollet Messias Høgmo og hans disipler, eller kanskje heller Salomonøyene mot Papua Ny Guinea, Andorra-Moldova eller Kazakstan-Azerbadjan. Nei vent, i morra er det jo Norge-Finland! Godt Påsken er over..........! BRING ON STOKE CITY 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Re: Gjeesp!

Innlegg Krank Seilas » 29 Mar 2016, 10:14

Helt enig med deg Svein. Jeg var også innom flere av de nevnte kampene. Og når det gjelder "stor kampen" mellom Estland og Norge så var det mest underholdende i kampen etternavnet til venstrebacken på Estland som nok ikke ville blitt godkjent i det Norske navnregisteret ettersom han heter: Artur Pikk !
Krank Seilas
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 30 Mar 2016, 09:58

Kan ikke se at noen flere enn Butland har blitt skadet i dette landslagsvinduet, hvordan ligger vi an på den fronten ? Spilte Shaquiri i går ?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 31 Mar 2016, 09:03

vegar56 skrev:Kan ikke se at noen flere enn Butland har blitt skadet i dette landslagsvinduet, hvordan ligger vi an på den fronten ? Spilte Shaquiri i går ?

Shaqiri spilte ikke for Sveits. Lurer på om han ikke en gang var med siste del. Han er fortsatt usikker med en strekkskade, men kan bli klar til lørdag. Torsdagens/Fredagens pressekonferanse med Mark Hughes gir oss nok svaret på om han spiller eller ei. Da får vi nok også vite om det er Jakob Haugaard eller Shay Given som erstatter Jack Butland.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest