Stoke - Everton

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Stoke - Everton

Innlegg Knut Ole » 06 Feb 2016, 16:25

Tøff match for våre gutter idag. Kan denne lagoppstillingen stemme da:

1 J. Butland
8 G. Johnson
26 P. Wollscheid
5 M. Muniesa
3 E. Pieters
21 G. Imbula
6 G. Whelan
22 X. Shaqiri
14 I. Afellay
10 M. Arnautovic
18 M. Diouf
Knut Ole
Ivrig Stokie

Re: Stoke - Everton

Innlegg vegar56 » 06 Feb 2016, 16:27

Trodde Wollscheid var ute, men ellers ser det vel greit ut. Spennende med Imbula, får se kampen i kveld en gang ?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 06 Feb 2016, 16:28

Knut Ole skrev:Tøff match for våre gutter idag. Kan denne lagoppstillingen stemme da:

1 J. Butland
8 G. Johnson
26 P. Wollscheid
5 M. Muniesa
3 E. Pieters
21 G. Imbula
6 G. Whelan
22 X. Shaqiri
14 I. Afellay
10 M. Arnautovic
18 M. Diouf

Så spennende med Imbula (nr. 21)! Bra at Wollscheid er i 11'ern. Whelan forsvarer plassen. Bojan på benk. I dag prøver vi oss med Diouf i front. Håper han lykkes!
Goooaaarnnn!!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 06 Feb 2016, 16:43

Ja, veldig spennende at Imbula starter. Har også sett en "skrytevideo" av han på You Tube, og der virker han veldig solid (selv om det gjør vel de fleste i den type videoer) ;)

Sitter litt med samme inntrykk som Morten la ut i en melding (om jeg ikke husker feil), at han minner en del om N`Zonzi i spillestilen. Ligger ofte litt defensivt på midten, men er gjerne med fremover når anledningen byr seg. Virker veldig flink med ballen i beina, og synest hele tiden å være godt orientert om hvor han har lagkameratene, Han har et bra rykk når han bestemmer seg for å gå fremover, og virker også til å være en bra dribler.

Han var dyr, men jeg tror vi har gjort et godt kjøp :)

Bojan måtte vike i dag, men jeg er ikke sikker på at det vil bli normen. Han har ikke vært helt på topp den senere tid, men tilbake i form tror jeg den lille teknikeren igjen vil være å finne i startoppstillingen. Holder fortsatt en knapp på at det er Whelan som må vike når alle er "fit" og i form.

Viktig at vi gjør en god kamp i dag og får et godt resultat mot et bra lag. Vi har vært inne i en blindgate og formsvikt, og det er viktig at den "dippen" ikke blir for langvarig om vi skal ha ambisjoner om å bedre poengsum og plassering fra forrige sesong. 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 06 Feb 2016, 16:59

Bra startelver! At Wollscheid er tilbake er avgjørende, men vi er fryktelig sårbare i forsvar. Kun den løse kanonen Bardsley på benken. At Bojan og Walters "ofres" er helt greitt, de har vært svake i det siste, selv om Bojan har en oppadgående formkurve. Spennende med Imbula, han skal prestere fra kamp en. Jeg er helt uenig med de som mener han må få tid, lang tid, på seg til å prestere. Er du kjøpt inn for over 200 millioner kroner skal du være så god at det ikke spillere noen rolle når, hvor, med hvem og mot hvem du spiller, så lenge du er skadefri. Med de skader vi har er dette det beste vi kan stille, jeg tror og håper at dette er nok til endelig å få en 3-poenger igjen. Lykke til alle Stokies!
PS! Har akkurat sett Leicester med Robert Huth i spissen feie gresset i Manchester med lyseblå motspillere. For et fantastisk lag de fremstår som, jeg er nesten litt misunnelig på Leicester fansen som får oppleve dette..... Nå håper jeg virkelig at revene tar hjem ligagullet og lager et jordskjelv som fotballverden aldri har sett maken til!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 06 Feb 2016, 17:00

Knut Ole skrev:Tøff match for våre gutter idag. Kan denne lagoppstillingen stemme da:

1 J. Butland
8 G. Johnson
26 P. Wollscheid
5 M. Muniesa
3 E. Pieters
21 G. Imbula
6 G. Whelan
22 X. Shaqiri
14 I. Afellay
10 M. Arnautovic
18 M. Diouf

Benken: Haugaard, Ireland, Odemwingie, Joselu, Crouch, Bojan, Bardsley
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 06 Feb 2016, 17:07

Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 06 Feb 2016, 17:12

Feil på feil når Everton kontrer. Klomaete felling fra Butland. Straffe 0-1
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 06 Feb 2016, 17:14

Utrolig klønete! Først slurvete forsvarsspill, så klønete av Butler som lager straffe. SÅ KASTER HAN SEG ALT FOR TIDLIG SOM ALLTID OG LUKAKU TRILLER BALLEN MIDT I MÅL!! Faen, Butland, du har jo en helt flat lærlingkurve på straffespark! Helvete!!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 06 Feb 2016, 17:14

Satser på 4-3 da...
Sist endret av JonC den 06 Feb 2016, 17:14, endret 1 gang
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Stoke "live"