Så deler av matchen mot Man.u. De spilte som vanlig tett og teknisk, men overdrev det litt synes jeg (i alle fall mot en så god midtbane som de møtte der). De slet veldig med å skape sjanser mot robuste United stoppere. Det var da noe positivt.
mfkpotter skrev:Dette er en kamp hvor Stoke er helt sjanseløse. Vi møter et av de aller beste lagene i verden til å trille ball(bak Barcelona), Stokes midtbane med Delap og Whitehead kommer til å bli totalt utspilt.
Vi vet alle hvordan approach Tony Pulis har til bortekamper mot de 4 store, så vidt jeg har i hodet så har vi spilt 9 kamper på bortebane mot de 4 store med 0-1-8 og en målforskjell på 2-30. Dette sier det aller meste om Pulis sin taktikk, og det sier meg også at han ikke kommer til å endre sitt opplegg nå heller.
Kanskje Tony skal ringe sin gode venn Ian Holloway og få et tips om å bytte ut alle spillerne og spare de til neste kamp. Tap blir det uansett.
Stoke - HamKam skrev:Å si at Stoke er sjanseløse på bortebane mot de 4 store er en en ørliten overdrivelse, for så lenge fotballen er rund så er alt mulig. Var tilstede på bortekampen mot Chelsea for et par år siden, og da sto det faktisk 0-1 etter 87 minutter. Vi tapte riktignok kampen 2-1, men med litt flaks og med litt mer dyktighet i alle ledd, så er det fullt mulig å vinne bortekamper, selv om vi er underlegne og blir rundspilt i 90 minutter.
Fotballresultater er ikke alltid rettferdige og dommeravgjørelser kan fort påvirke sluttresultatet positivt eller negativt. I år har vi både tapt og vunnet kamper som "burde" endt med annet sluttresultat.
Selv om Arsenal er gode på hjemmebane, så har vi egentlig et brukbart tak på de. Kanskje med unntak av de kampene som blir spilt tett oppunder jul for da har våre spillere tradisjonelt hatt fokus på utenomsportslige ting !!! Vi er et utrolig dårlig desember-lag. Det jeg kanskje frykter mest med denne kampen er det som trolig er planlagt etter kampslutt i London. Er det ikke da Stokespillerne skal på julebord ? Og er det ikke da stor sannsynlighet for at hvis vi går på en smell, så vil Pulis beordre straffetrening tidlig neste morgen og forlange at spillerne skal være i seng til kl 23.00 ? Kanskje det blir nye tumulter i garderoben mellom Pulis og spillere ... eller har "man" lært noe av fjorårets førjulstur til London og Arsenal ???
-Tottal- skrev:Jeg begynner selv å miste tålmodighet angående betydningen av Delap sine innkast, men første målet mot Arsenal der vi vant 3-1, var faktisk fra innkast av nettop Delap og scoring av Fuller. Helt ufarlig er derfor ikke Stoke (og innkasta) mot et lag som satser alt på godt spill med ballen langs bakken. I dødball situasjoner har de foreløpig vært et u-lag. Det er vel der vi kan kape trøbbel og tilogmed gålle. Kankje også på Emirates ? Du verden det ville smakt godt å se det sure oppsynet til Wenger enda en gang, pga av "lille" Stoke City FC.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest