Jeg tror det kan komme inn en spiss, men egentlig så tror jeg Hughes er ganske fornøyd pr. dato.
Det jeg er mest spent på er om noen forlater skuta for godt, eller om de lånes ut. Her er mine kandidater for en mulig exit og da presiserer jeg med to streker under at selvfølgelig ikke ALLE disse vil bli solgt/lånt ut, men MULIGENS noen av dem:
DIONATAN TEIXEIRA - Slovaken er allerede lånt ut til Fleetwood i League One. Jeg tror han forlenger med dem eller blir lånt ut til en annen klubb nedover i systemet.
DANIEL BACHMANN - Samme her, Stoke City sin fjerdekeeper er på lån i Bury og vil nok fortsette og lånes ut til en klubb nedover i systemet.
PHIL BARDSLEY - En ørliten mulighet for at han blir solgt. Personlig tror jeg han blir værende fordi han er en brukbar back-up som Hughes har sansen for.
MARC MUNIESA - Hva har skjedd med han? Er han skadet? Uansett så har han ikke spilt på lenge og bør kanskje vurderes og lånes ut i andre halvdel av sesongen.
STEPHEN IRELAND - Han har vel slitt litt med skader, men virker uansett milevis fra en startplass nå. Selv om jeg liker han veldig godt som spiller, så bør han bli vurdert som salgsobjekt i dette vinduet, evt. lånes ut.
PETER ODEMWINGIE - Samme med han. Langt unna startplass og bør vurderes solgt.
JOSELU - Han har all-over vært en skuffelse og HVIS en til to spisser kommer inn så skal man aldri si aldri. Nå tror jeg egentlig ikke helt på det selv, av den enkle grunn at han har vært for kort tid i klubben og fortjener flere sjanser.
MARC WILSON - Sliter med det samme problemet som alle "poteter" i fotballen gjør: Han blir aldri spesielt god i noen posisjon og sliter derfor med å etablere seg på laget. Bør vurderes solgt, men jeg er veldig usikker på om det skjer.
CHARLIE ADAM - Han er inn og ut av laget. Kan det komme en sjokkovergang der?
STEVE SIDWELL - Et soleklart bomkjøp( rett skal være rett: han kom gratis

) av Hughes og bør selges i dette vinduet.
SHAY GIVEN - Med høyde for at han fortsatt er i den irske landslagstroppen: Kan det hende at han blir lånt ut i siste halvdel av sesongen for å tilegne seg spilletid før EM?
PETER CROUCH - Spiller ikke lenger, og er knapt i troppen. Jeg tror det er en relativt stor mulighet for at han selges i dette vinduet.
JAKOB HAUGAARD - Stoke City sin andrekeeper kan bli lånt ut for å tilegne seg erfaring i kampsituasjoner, men jeg tror ikke det kommer til å skje.
2-4 spillere KAN borge for noen nye inn...