torage » 19 Okt 2015, 23:06
Herlig med 3 viktige poeng, på en spillemessig svak dag. Men det holdt mot et svakt hjemmelag. For meg er Cameron MOM, bunnsolid bakover, og har også evne og vilje til å bli med framover. Arni fortsatte der han slapp de siste 10 min av første omgang og var god så lenge han spilte i 2. omgang. Bojan veldig variabel i 2. omgang, men samtidig så vi at angrepsspillet vårt ble helt borte når Arni og Bojan gikk ut. Whelan kom seg betydelig i 2. omgang. Kjempekreftene hans kommer til rette når vi blir presset litt bakover og han får ryddejobben bakover. Enig i at Joselu kjemper bra, men ser ikke ut til å være noen goalgetter. Affelay har på ny et heller dårlig innhopp. Ser ut som han mangler selvtillit i alt han gjør. Forsvarsrekka med Butland virket meget solid. selv om jeg synes Wollcheid hadde noen svake involveringer i 1. omgang. Ingen tvil om at potensialet er veldig mye større bare vi får i gang Shaqiri og Diouf kommer tilbake i fullt slag. Alt bør ligge til rette for 3 nye poeng neste helg mot Watford, og da begynner vi å nærme oss den plasseringen vi har håpet på før sesongen startet