torage » 19 Okt 2015, 22:03
Etter en kjempestart av omgangen hvor Bojan gjør absolutt alt selv, inkludert en bombesikker straffe, ble det en veldig dårlig halvtime videre. Følte vi de første 5-10 min var i ferd med å ta fullt initiativ på kampen, men gir det helt unødvendig fra oss mot et dårlig hjemmelag, som fremstår helt uten bevegelse framover. Og vi mister ballen gang etter gang på midtbanen og bakover på mange overdrevene tilbakespill. Spesielt Whelan har vært ekstremt svak, hvor han knapt har slått en pasning framover. Arno startet også meget svakt, men kom seg på slutten av omgangen. Og så fort vi klarte å få fart på ballen framover så var det vi som skapte de få sjansene som var i 1.omgang. Fortsetter vi der vi avsluttet de siste 5-10 min så bør vi få nye 3 poeng i kveld. Bojan ser ut til bli bedre og bedre, Arni har også mye å gå på og Shaqiri har heller ikke kommet skikkelig i gang. Allikevel ser vi at det er de tre som står fram i den offensive delen av spillet. Ingen tvil om at vi har mye å gå på, og løfter vi oss et hakk eller to, tipper jeg vi fort scorer et par mål til og 3 nye poeng