Aston Villa vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Aston Villa vs Stoke City

Innlegg Lilledino » 03 Okt 2015, 17:39

Knut Ole skrev:Hardt pressa i perioder. Men gutta kjemper på. 10 min + tillegg igjen

Blø for drakta nå Stoke !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 03 Okt 2015, 17:41

Tror jeg får ta en liten time out. Blir for tøft for en gammel mann dette.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 03 Okt 2015, 17:43

Diouf ute med skade.. Godt vi har en bra benk !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 03 Okt 2015, 17:51

Lagt til 5 minutter !!!

Erre mulig
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 03 Okt 2015, 17:52

Da ble det årets første borteseier i PL. Da får det så være at det 3. nappet i Terry Conroy boka gitt fløyten. Stoke går (langt) foran 8-) 8-)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 03 Okt 2015, 17:54

Grattis !!!

0-1...
Spent å få oversikt over skadene...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 03 Okt 2015, 18:08

tøff arbeids- og lagseier! Siste 15-20 var vi rimelig hardt pressa, men stor defensiv innsats av hele gjengen hindret se store sjansene. Vi var tett på og opp i dem. Deilig.
Adam og Whelan kjempet på. Pieters er igjen bra! Johnson har sin beste kamp i rødt + hvit. Arna er periodevis glitrende offensivt. Bojan bra lenge, men kvaliteten faller i 2.omg , mister my ball, og jeg tenker bytte denne gangen er greit.
Ahhhh så herlig med dobbelt gevinst :-)
Grattis!!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 03 Okt 2015, 18:13

"Back to back-win" og vips så er tabellen langt hyggeligere lesning, der vi poengmessig er like nærme 5. plassen som nedrykksplass.

Jeg synes vi er bedre enn Villa i dag og vinner fortjent. Villa skaper lite og ingenting av farlige sjanser og Butland måtte vel ikke skikkelig i aksjon en eneste gang. Veldig hyggelig at vi også sikrer oss sesongens første "clean sheet" samtidig som vi også noterer oss for sesongens første tre-poenger på fremmed gress.

Var litt bekymra en periode mot slutten av kampen der jeg synest vi la oss - eller ble pressa - langt bakover, men det gikk heldigvis bra.

Jevnt god innsats over hele fjøla, med et par ekstra plusser til stopperne Cameron og Wollscheid, som jeg synes hadde bra kontroll. Spesielt hyggelig at Wollscheid har hatt et par gode kamper nå etter å ha møtt en del skepsis tidligere. Jeg synes han var en positiv overraskelse, som han var det forrige helg mot Bournemouth.

Arno er alltid et uromoment for motstandernes forsvar. Fint mål etter flott pasning fra Johnson, og det spørs om ikke Arno også ble snytt for scoring i første omgang. Den offsiden var i så fall hårfin, og de engelske kommentatorene mente det ikke var offside.

Synes også Afellay begynner å vise noen glimt som bærer bud i om at noe kan være i gjære også fra den kanten. Har et bra rykk, og i dag var han ved et par anledninger bare den siste finishen fra å kunne gjøre det helt store.

Alt i alt en oppløftende ettermiddag, og jeg synes vi er i fremgang selv om vi ennå har mer å gå på. Det lover bra for sesongen fremover. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 03 Okt 2015, 19:20

Herlig med seier, og så viktig med 3 poeng i dag, som sikret oss heng på den store gruppa som ligger midt på tabellen. Ny bortekamp etter landskamppause bare bekrefter hvor viktig dagens seier var. Ble litt for mye hakkende stream i dag, så det ble en litt rotete kamp å følge med på. Bekymringsfullt med alle skadene, og ikke særlig moro å se at Diouf ble trillet ut av stadion på båre. Da får vi krysse fingre for at både Arnautovich og Shaqiri er klar til bortekamp mot Swansea om 14 dager
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 03 Okt 2015, 19:35

torage skrev:Herlig med seier, og så viktig med 3 poeng i dag, som sikret oss heng på den store gruppa som ligger midt på tabellen. Ny bortekamp etter landskamppause bare bekrefter hvor viktig dagens seier var. Ble litt for mye hakkende stream i dag, så det ble en litt rotete kamp å følge med på. Bekymringsfullt med alle skadene, og ikke særlig moro å se at Diouf ble trillet ut av stadion på båre. Da får vi krysse fingre for at både Arnautovich og Shaqiri er klar til bortekamp mot Swansea om 14 dager

Akkurat nå synes jeg det er ok med en liten pause, for å få konsolidert og leget skadene..

Swansea borte tar vi glatt... (håper jeg )
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest