Fellestur høst 2015: Stoke - Watford

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fellestur høst 2015: Stoke - Watford

Innlegg Richard Prestegård » 03 Sep 2015, 08:40

Da har styret i supporterklubben sammen med Tollgate landet på at høstens fellestur for norske supportere blir helga 23. - 25.oktober

Stoke-Watford går som vanlig ettermiddagskamp på The Brit lørdag 24.oktober, med kick off 15.00 engelsk tid. Denne kampen er å sikker som den kan bli for flytting, men 100 prosent garanti er aldri mulig...

Men da er det bare å sjekke om du har mulighet til å bli med på fellesturen og Stoke-Watford 24. oktober - gjennom å booke fly og rom på Tollgate. Billetter til kampen vil da ligge klart på hotellet, dersom du og eventuelt følge bor der minst en natt. NB! For å være med på denne ordningen må du være betalende medlem i den norske supporterklubben - det er fortutsetningen for avtalen.

http://stoke.no/h-stens-fellestur-stoke-watford
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Re: Fellestur høst 2015: Stoke - Watford

Innlegg Kjell Ola » 21 Sep 2015, 10:37

Eg har veldig lyst til å vera med, men har ikkje høve lenger enn frå fredag til måndag. Når eg ser etter fly frå Gardermoen, er det nesten London som blir det beste alternativet.

Er det nokon som har funne rute Gardermoen - Liverpool/evt Manchester(el Birmingham) t/r dei dagane, helst direktefly?
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Sep 2015, 11:11

Vet bare at det ikke er direktefly til Birmingham( selv om vi tok et eller annet billigselskap dit i fjor som jeg tror er borte nå ), du må nok via Køben, men London og forhåndsbestilt tog er sikkert greit. Det tar jo bare et par timer opp til Stoke. Prøv f.eks. denne siden: http://www.crosscountrytrains.co.uk/

Jeg vurderer sjøl den ruta( hvis jeg skal reise ), men kommer da evt. til å reise noen dager før deg og drøye noen dager med returen også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 21 Sep 2015, 22:09

Da blir det Norwegian til London fredag på oss, med tog til Stoke som er framme om lag kl. 17.00 Eg har ikkje fått stadfesta at Tollgate har plass, men det håpar eg (billettane er stadfesta). Sundag dreg vi til Liverpool og ser kampen deira mot Southampton (kl. 17?). Etter kampen blir det truleg kveldstog til London der vi blir til tysdag.

Litt småhektisk program, men det går for ei (lang)helg.

Gler meg!
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Okt 2015, 10:20

Bare et lite tips:
Jeg bestilte togbilletter tur/retur Manchester-Stoke i går til den nette totalsummen av 9£. Toget fra flyplassen og inn til Manchester Piccadilly koster 4,70£ hver vei og det betyr at hele greia kommer på 19,20£. Hele reisen tar litt over en time.

Jeg er nok i overkant supporter av skinnegående transport fordi det er så inn i helv... avslappende, men å komme seg til og fra Stoke for under 10£ hver vei synes jeg også er en hyggelig pris. ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 06 Okt 2015, 16:23

Hei Morten!
Jeg og sønnen min skal over og se Stoke-Chelsea, har du en oppskrift på hvilken side du går inn og bestiller togbilletter. Må man bytte tog i Manchester.
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Okt 2015, 16:52

bejori skrev:Hei Morten!
Jeg og sønnen min skal over og se Stoke-Chelsea, har du en oppskrift på hvilken side du går inn og bestiller togbilletter. Må man bytte tog i Manchester.

Hei
Du kan bestille tog som går fra Manchester Airport og til Stoke-on-Trent, men du må uansett bytte tog på Manchester Piccadilly( som forøvrig ligger i sentrum av Manchester ). På denne siden kan du gjøre det:
http://www.nationalrail.co.uk/

Det jeg har gjort var derimot å bestille her til og fra flyplassen( til/fra Manchester Picadilly ):
http://www.thetrainline.com/?utm_source ... 70e3b19aff

og deretter denne siden da jeg bestilte Manchester Picadilly-Stoke tur/retur.:
http://www.nationalrail.co.uk/
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 06 Okt 2015, 19:26

Tusen takk, da prøver jeg det.
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg Håkon Banks Steine » 10 Okt 2015, 17:02

Fellesturen passet desverre ikke denne gangen, men jeg reiser også over uka etter med min sønn ( Stoke - Chelsea )
So, before, you come to break down the door,
Forgive me Delilah I just couldn't take anymore.
Brukerens avatar
Håkon Banks Steine
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 18 Okt 2015, 17:45

Er der noen restauranter i gangavstand fra Tollgate som selger bra mat?
bejori
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest