Før Stoke-WBA

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-WBA

Innlegg Morten T. » 28 Aug 2015, 14:19

Denne matchen blir jo litt spesiell da, den blir jo det.
Jeg tipper at de aller fleste fans i Stoke vil ta godt i mot Pulis og vise han den respekten han så definitivt fortjener, men det finnes jo skapninger der ute som til dags dato ikke helt har klart å se verdien av mannens arbeid over mange år i klubben og hva han faktisk var med på å skape. Det kan hende at disse gir lyd fra seg, men jeg tipper at de ikke gjør det.

Pulis eller ikke Pulis, WBA er et lag Stoke skal vinne over hjemme på Britannia. De har noen gode spillere, men virker litt ujevnt besatt. Stoke kan vel velge fra en nærmest skadefri tropp og det kan kanskje bli et lite luksusproblem for Hughes. Det blir spennende å se hvilke elleve den dresskledde waliseren velger mot laget til den capskledde waliseren.

Jeg tror Stoke vinner her, men jeg tror vi trenger et tidlig mål, hvis ikke kan det fort gå mot en ny uavgjort.

Her er forøvrig nok et feiende flott intervju med Pulis. Fortsatt ingen bitterhet hos den mannen og han skryter av både klubb, Coates, supportere og byen. Mulig sånne faktorer ikke spiller så stor rolle hos den gemene hop av nåtidens fotballfans, fåglarna veit, personlig synes jeg det er et kvalitetsstempel å fremstå som han gjør her.:
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-WBA

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2015, 18:19

En av få positive ting fra dagens batalje, sett med Stoke-øyne, var at Stokesupporterne viste Pulis den respekten han fortjente og applauderte han stående da han på sedvanlig vis kom småjoggende ut av tunnelen.
Dette synes jeg var en flott gest av supporterne til SCFC og viser jo at det er flere av oss som prissetter mannens ti år i klubben.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest