Fornøyd med 2-2 idag

JonC skrev:Ja, tenkte på det samme, selv om Albertsen brukte foten. Han pekte jo på foten resten av 1981.Tok han den angiveligeTom Lund-scoringen med seg I graven?
Morten T. skrev:JonC skrev:Ja, tenkte på det samme, selv om Albertsen brukte foten. Han pekte jo på foten resten av 1981.Tok han den angiveligeTom Lund-scoringen med seg I graven?
Jeg mener å huske at han innrømmet det til slutt, sånn ca. 20 år etterpå. Han var jo aldri nær ballen, men holdt hardnakket på det. Artig fyr var "Røde Roger" som dessverre gikk bort altfor tidlig.
Torstein Norevik skrev:Morten T. skrev:JonC skrev:Ja, tenkte på det samme, selv om Albertsen brukte foten. Han pekte jo på foten resten av 1981.Tok han den angiveligeTom Lund-scoringen med seg I graven?
Jeg mener å huske at han innrømmet det til slutt, sånn ca. 20 år etterpå. Han var jo aldri nær ballen, men holdt hardnakket på det. Artig fyr var "Røde Roger" som dessverre gikk bort altfor tidlig.
Jeg tror du har rett, Morten, jeg mener også han innrømmet lenge etterpå at han ikke hadde vært borti ballen.Roger´n hadde vel for øvrig en ganske uvanlig karriereprogresjon, ettersom han - så vidt jeg husker - gikk direkte fra Odda i norsk 4. divisjon (som den gang også faktisk var nivå 4) og til proffspill i FC Den Haag, bare 17 år gammel.
Morten T. skrev:By the way, var scoringen til Diouf en "Roger Albertsen"?
Var han faktisk nær den ballen eller bør scoringa krediteres Ireland?
Jeg ser det for meg, om 26 år så står Diouf fram og innrømmer at det var Ireland som skulle hatt scoringen...![]()
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest