Morten T. » 09 Aug 2015, 19:34
Vel, dette var vel ikke så veldig bra....
Begge lagene satset helt klart på å holde tett bakover, men Stoke var uansett best i 1. omgang. I 2. omgang synes jeg Stoke virket mer slitne, falt lenger ned i banen og klarte ikke å komme tett nok opp i motstanderne. Jeg synes også byttene til Hughes var litt snodige. Jeg trodde han ville gå for seier og dytte inn på Crouch, men i steden for så setter han innpå Sidwell som helt åpenbart er av defensiv støpning og som tabbet seg ut før målet.
Apropos målet, så tenker jeg at en skikkelig toppkeeper( type Begovic ) hadde tatt skuddet. Okei, det var hardt og kom fort, men var ikke velplassert. Utover det så gjorde Butland en god innsats og jeg ble spesielt imponert over at han er så god til å lese spillet og ruse ut i rett øyeblikk.
Den største skuffelsen for meg var van Ginkel. Han har laaaangt igjen før han klarer å fylle N`Zonzi sine sko. Afellay kom derimot godt fra sin debut i engelsk fotball og kan bli en spennende tilvekst.
I dag ble jeg først og fremst imponert over de fleste i forsvarsrekka og til dels Walters, Whelan og Diouf, men resultatet er uansett for dårlig og den populære manageren Mark Hughes har en god del å jobbe med framover.
Etter mitt syn var disse tre Stoke sine beste:
Muniesa
Johnson
Cameron
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde