Steven N`Zonzi...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Steven N`Zonzi...

Innlegg Torstein Norevik » 13 Aug 2014, 21:47

Lilledino skrev:Forstå det de som kan:

https://www.clubcall.com/crystal-palace ... 36152.html

Dette tror jeg er ren spekulasjon og et skudd i blinde av "clubcall", antakelig fordi N'Zonzi tidligere skal ha anmodet om en transfer og fordi Pulis åpenbart har sansen for N'Zonzi.

Men jeg har absolutt ingen tro på at Hughes/Stoke er villig til å gi slipp på N'Zonzi nå like ved sesongstart. Hadde Stoke vært villige til å la N'Zonzi gå, hadde de signalisert dette for lenge siden, slik at det var tid til å gå i markedet etter en eventuell erstatter. Sidwell er nok kjøpt inn for å gi mer dybde i stallen snarere enn å være tiltenkt en rolle som erstatter for N'Zonzi, og Hughes er veldig tydelig på at han jobber med å styrke stallen snarere enn å svekke den, noe et salg av N'Zonzi nå åpenbart hadde gjort.

Nei, dette ryktet tror jeg ingenting på.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Aug 2014, 10:59

Hughes avfeier.....som ventet......ryktene om at N'Zonzi skal være på vei til Crystal Palace.

At Pulis ønsker å signere han er èn ting, at vi skulle være villige til å la han gå er noe helt annet.... 8-)

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 10 Des 2014, 13:17

gunny
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 16 Jun 2015, 18:00

Herr Steven N`Zonzi, som etter min oppfatning er en tosk i andre generasjon, er på vei ut, da han i følge LoudnProud ikke vil signere ny kontrakt, men vil til en større klubb.
Farvel
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 17 Jun 2015, 08:41

Ikke overraskende, men også helt forståelig. N'Zonzi har vært enestående god sesongen 2014/2015 og var etter min mening Stokes klart beste spiller gjennom hele sesongen i en posisjon det er sjeldent en får ekstremt mye skryt i over lang tid. Hvis det er hold i ryktene om at N'Zonzi er på vei til Arsenal eller Liverpool (eller en annen stor klubb), så må vi bare bite i det sure eplet og innse at vi ikke er en klubb av CL-kaliber og heller glede oss over at vi har spillere som er så gode at de kan spille for noen av verdens beste klubber. Ikke glem at det er under ti år sida vi solgte stjernespillere som John Eustace til Watford og Luke Chadwick til Norwich. Men, (og dette er et stort men!) N'Zonzi skal kun selges til en god pris og han bør være verdsatt til 8-10 millioner pund imo.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 17 Jun 2015, 09:53

Richard Prestegård skrev:Ikke overraskende, men også helt forståelig. N'Zonzi har vært enestående god sesongen 2014/2015 og var etter min mening Stokes klart beste spiller gjennom hele sesongen i en posisjon det er sjeldent en får ekstremt mye skryt i over lang tid. Hvis det er hold i ryktene om at N'Zonzi er på vei til Arsenal eller Liverpool (eller en annen stor klubb), så må vi bare bite i det sure eplet og innse at vi ikke er en klubb av CL-kaliber og heller glede oss over at vi har spillere som er så gode at de kan spille for noen av verdens beste klubber. Ikke glem at det er under ti år sida vi solgte stjernespillere som John Eustace til Watford og Luke Chadwick til Norwich. Men, (og dette er et stort men!) N'Zonzi skal kun selges til en god pris og han bør være verdsatt til 8-10 millioner pund imo.

Jeg mener faktisk at vi bør ha langt mer enn det, Richard. ;) Sammenlignet med prisene vi ser på mange andre spillere som selges mener jeg at prisen bør opp i 12-15m pund.... :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 18 Jun 2015, 11:00

Torstein Norevik skrev:
Richard Prestegård skrev:Ikke overraskende, men også helt forståelig. N'Zonzi har vært enestående god sesongen 2014/2015 og var etter min mening Stokes klart beste spiller gjennom hele sesongen i en posisjon det er sjeldent en får ekstremt mye skryt i over lang tid. Hvis det er hold i ryktene om at N'Zonzi er på vei til Arsenal eller Liverpool (eller en annen stor klubb), så må vi bare bite i det sure eplet og innse at vi ikke er en klubb av CL-kaliber og heller glede oss over at vi har spillere som er så gode at de kan spille for noen av verdens beste klubber. Ikke glem at det er under ti år sida vi solgte stjernespillere som John Eustace til Watford og Luke Chadwick til Norwich. Men, (og dette er et stort men!) N'Zonzi skal kun selges til en god pris og han bør være verdsatt til 8-10 millioner pund imo.

Jeg mener faktisk at vi bør ha langt mer enn det, Richard. ;) Sammenlignet med prisene vi ser på mange andre spillere som selges mener jeg at prisen bør opp i 12-15m pund.... :ugeek:
'

Får vi et tilbud i det siktet har vi nok dessverre ikke noe annet valg enn å godta dersom N'Zonzi selv vil bytte klubb. Husk at vi kjøpte han for 1 million pund fra Blackburn, som økte til 3 millioner da han spilte godt for oss. Det er kanskje Tony Pulis sin mest geniale signering. Spennende sommer i vente nå. Blir det første sommeren i Premier League hvor noen av våre nøkkelspillere blir solgt?
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 21 Jun 2015, 16:37

Jeg skjønner ikke dette.

Om N`Zonzi vil dra til en større klubb med ambisjoner, hvorfor snakkes det om WBA, Villa eller Hammers ?
Det er vel et skritt tilbake ?

http://www.90min.com/posts/2281911-prem ... cebook.com
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 23 Jun 2015, 20:56

Det ryktes om Sevilla, som er kvalifisert for CL. Og ryktene går om at Stoke kan sikre seg Grzegorz Krychowiak i bytte-handel, midtbanespiller som skal være vedrsatt til 20 mill.pund. Jeg for min del vil definitivt savne N´Zonzi dersom han forlater Brit. Årets spiller i min bok og stabilt god over mange år. Et nav i systemet med nær sagt maksimal spilletid og i all hovedsak på svært høyt nivå.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 23 Jun 2015, 21:32

Knut Ole skrev:Det ryktes om Sevilla, som er kvalifisert for CL. Og ryktene går om at Stoke kan sikre seg Grzegorz Krychowiak i bytte-handel, midtbanespiller som skal være vedrsatt til 20 mill.pund. Jeg for min del vil definitivt savne N´Zonzi dersom han forlater Brit. Årets spiller i min bok og stabilt god over mange år. Et nav i systemet med nær sagt maksimal spilletid og i all hovedsak på svært høyt nivå.

Slik jeg har oppfattet det, Knut Ole, var den byttehandelen neppe seriøst ment fra Stokes side, men et spark på leggen til Sevilla for det Stoke oppfattet som et skambud på N´Zonzi på 3m pund. Stoke ønsker vel egentlig ikke å selge N´Zonzi, men kan komme i klemme hvis han nekter å signere ny kontrakt ettersom han går inn i sine siste 12 måneder av kontrakten. Det hevdes også at N´Zonzi selv skal være lysten på å dra til Spania hvor han vil få muligheten til CL-spill.
Det har vært antydet at om Stoke må selge vil de kreve over 10m pund for franskmannen. :ugeek:

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest