Slækt forum...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Slækt forum...

Innlegg Morten T. » 22 Apr 2015, 17:29

Det er ikke så mye aktivitet her lenger, og spesielt ikke sammenlignet med før.
Skyldes det at mange har beveget seg over på andre fora( som f.eks. Facebook ) og at det dermed har blitt mer fragmentert, istedenfor å være samlet på ett sted?
Eller skyldes det rett og slett det som ofte skjer når en klubb ligger i samme divisjon over tid: dalende engasjement og lyst til å involvere seg?
Okei, det er noe trafikk på kampdager og mot de såkalt "store" lagene, men utover det er det ganske slakt.
Det er synd, synes jeg, fordi jeg mener at norske supportere burde ha en( og etter mitt syn er EN mer enn nok ) virituell møteplass.

Facebook virker å være på vei ut( i hvertfall blant de under 50-60 ), så et vitalt diskusjonsforum hadde vært hesten å satse på nå.
http://www.telegraph.co.uk/technology/s ... d-dad.html

Etter mitt syn... :geek:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Slækt forum...

Innlegg Torstein Norevik » 22 Apr 2015, 23:13

Enig med deg, Morten. Selv om jeg kanskje sitter litt i glasshus fordi jeg selv heller ikke har vært like aktiv på forumet de siste månedene som tidligere ;) Ikke fordi jeg har skiftet til andre kanaler for å komme med ytringer, men fordi mange andre gjøremål de siste månedene har medført at fotballen har kommet litt mer i bakgrunnen i denne perioden ;)

Men jeg håper at vi medlemmer sammen kan opprettholde dette som det aktive og spennende forumet det har vært, med mange friske meningsutvekslinger også i tiden som kommer.

Og da kan jo jeg komme med et innspill til diskusjon, Begovic vs Butland. Kommer i egen tråd..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Apr 2015, 14:25

Torstein Norevik skrev:Enig med deg, Morten. Selv om jeg kanskje sitter litt i glasshus fordi jeg selv heller ikke har vært like aktiv på forumet de siste månedene som tidligere ;) Ikke fordi jeg har skiftet til andre kanaler for å komme med ytringer, men fordi mange andre gjøremål de siste månedene har medført at fotballen har kommet litt mer i bakgrunnen i denne perioden ;)

Men jeg håper at vi medlemmer sammen kan opprettholde dette som det aktive og spennende forumet det har vært, med mange friske meningsutvekslinger også i tiden som kommer.

Og da kan jo jeg komme med et innspill til diskusjon, Begovic vs Butland. Kommer i egen tråd..... ;)

Bra Torstein, du har jo vært en særdeles sterk bidragsyter og det er selvfølgelig helt greit å falle fra i perioder eller prioritere andre ting.
Generelt har det derimot vært et klart fall i trøkk og innlegg her inne. Hva det skyldes har jeg jo ingen bastant fasit på, det kan jo være flere årsaker. Jeg er likevel av den mening at med en såpass, relativt sett, liten gruppering som vi er i Norge så hadde det holdt med ett nettsted for debattering og diskusjon rundt Stoke. Det er en mening jeg har hatt en stund, og som jeg opp gjennom årene har fått tilbakemeldinger på ikke er helt av den moderne og fremtidsrettede sorten, og det er synspunkter som i og for seg er greit og noe jeg lever helt fint med. Jeg tror bare, og har trodd, at trøkket, intensiteten og interessen hadde blitt mer markant og større med en slik løsning. Omtrent slik det var for, la oss si, 7-8 år siden... ;) 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 24 Apr 2015, 22:43

Hei og hopp. Veldig enig Morten. Jeg har også vært lite på i det siste, faktisk mest fordi jeg ikke får lagt inn meldinger her med min Iphone eller Ipad, noe jeg klarte tidligere, Har bedt Richard sjekke dette. Kanskje andre har hatt samme problem?
Uansett, jeg håper at flere hjelper til med å holde dette forumet "levende" - det er godt med noen skikkelig meningsutvekslinger om vårt kjære Stoke City på disse sidene. Det er fortsatt noen av oss som står i mot og ikke selger sjela vår til Facebook og annen styggedom.......... 8-) Gooooaaaaarrrrrrnnnnnn Stoke
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest