Newcastle United vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Newcastle United vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 08 Feb 2015, 18:13

endelig en effektiv overgang. Cameron slår strålende innlegg og knallsterkt av Crouch å
- vinne duell
- styre ballen over målmann
med dupp rett under tverra
Se og lær alle fotballtalenter. Magi!

Vil hevde det var fortjent (med rød-hvite briller). Mye ball og mye dødball. Men du verden så ufarlige vi er på dødball. Enda værre enn tidlige i sesongen uten Crouch og Shawx. Cornere og frispark ender oftest i overgangsmuligheter for motstander i stedet for avslutninger for oss.
Bra oppofrende ( var der Whelan?) på en mot tre mot slutten. Poenggivende den :-)
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 08 Feb 2015, 18:33

Fikk sett kampen på engelsk bar på Tenerife, og var eneste Stoke-patriot blant 8-10 Magpies fans.
Fornuftig prisnivå på ølet også: 1 euro pr pint :D
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 08 Feb 2015, 18:39

centauri skrev:Fikk sett kampen på engelsk bar på Tenerife, og var eneste Stoke-patriot blant 8-10 Magpies fans.
Fornuftig prisnivå på ølet også: 1 euro pr pint :D

WTF 1 euro ????
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 08 Feb 2015, 19:35

Morten T. skrev:Våre tre beste:
N`Zonzi( med god margin )
Walters
Muniesa

Enig Morten, disse tre framstod bra! Cameron gjorde et fint innhopp og må vel kunne utfordre Wilson. Kantspillerne bidro imponerende defensivt. MH er nok godt fornøyd med poeng og gjennomføring av kamp-plan, ja. Er ikke så bekymret på nøytrale tilskuers vegne. Synes det var grei match av våre (også før 75 min) selvom en del ikke funker. Bekymra over tafatt dødballer, og savner evne til å ta overganger / av og til la ballen gå raskere framover.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Feb 2015, 22:18

Knut Ole skrev:
Morten T. skrev:Våre tre beste:
N`Zonzi( med god margin )
Walters
Muniesa

Enig Morten, disse tre framstod bra! Cameron gjorde et fint innhopp og må vel kunne utfordre Wilson. Kantspillerne bidro imponerende defensivt. MH er nok godt fornøyd med poeng og gjennomføring av kamp-plan, ja. Er ikke så bekymret på nøytrale tilskuers vegne. Synes det var grei match av våre (også før 75 min) selvom en del ikke funker. Bekymra over tafatt dødballer, og savner evne til å ta overganger / av og til la ballen gå raskere framover.

Jeg er heller ikke så bekymret for de nøytrale. Jeg har bare registrert at dette med kjedelig/ikke kjedelig har vært et tema som har blitt brakt en del på bane de siste årene - også av supportere. Personlig gir jeg jo en lang f... i den slags, men dagens kamp går uansett neppe inn i historiebøkene som en festforestilling og har trolig ikke gledet de som er opptatt av slike ting....tror jeg. ;)

Ja, dødballene var i det store og det hele av svak kvalitet og de har gjennomgående vært både dårlig slått og utnyttet ganske lenge nå. Det hjalp heller ikke at lagets klart beste til å slå dødballer( Arnautovic ) var ute og den nestbeste( Adam ) satt på benken. Det jeg reagerte mest på( som deg ) var den manglende evnen/lysten til å ta overganger og få ballen raskere i lengderetningen. Okei, N`Zonzi tok noen helhjertede initiativ med ball og Walters det samme uten ball, men utover det var laget i det store og det hele preget av lite bevegelse på den siste tredjedelen. Det gjorde at Stoke spilte ballen veldig mye på tvers og bakover og da er det ikke så merkelig at laget scorer høyt på ballbesittelse. Men er det egentlig noen hensikt å "vinne" en slik statistikk all den tid Begovic står for mange av berøringene som øker prosentsatsen?

Men for all del, resultatet var bra og etter mitt syn helt greit utifra spill og sjanser. For øvrig et meget godt bytte av Hughes på slutten da han satte inn Crouch. Smart og helt riktig tenkt av den dresskledde waliseren. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest