Transport til og fra flyplasser er viktig for mange norske supportere. Spesielt har pick up service til/fra Tollgate slått an, og her er et nytt ekstratilbud, i tillegg til velkjente Z-cars.
http://stoke.no/ekstratilbud-om-transport-i-stoke-trent
monken skrev:Hvis pris`n blir 75pund....for ei person....Dyrt.
Sitt gjerne i ei litt halv sjabbby bil fra Z-Car te 40 pund æ ja. Husk mang reise alein over å...blir tog fra Manchester heretter på mæ når æ reise alein ja:-)
Morten T. skrev:monken skrev:Hvis pris`n blir 75pund....for ei person....Dyrt.
Sitt gjerne i ei litt halv sjabbby bil fra Z-Car te 40 pund æ ja. Husk mang reise alein over å...blir tog fra Manchester heretter på mæ når æ reise alein ja:-)
Hei Frank og takk for sist!
Shabby er bra, være seg om det er pubeller bil., MEN dette er et ekstra tilbud til medlemmene og ikke noe man MÅ benytte.
Jeg skal over om ikke så altfor lenge med noen folk og sjekker ut den tjenesten da.
Dette går litt mer på komfort og de greiene der og hvor viktig det er for den enkelte og hva de vil prioritere på sine reiser. Noen betaler gladelig 120 spenn for en 0,4 liter doven øl og 85 kroner for en tørr baguett på flyplassen før reisen, men pådrar seg like gladelig brokk, lumbago og irreversibel nakkeskade ved å reise/bo jævlig og for å spare en hundrings. Jeg har vært der sjøl, for å si det. Drikki opp en høvding i helga og stått å sammenligna priser på brød i butikken mandagen etter. Rar tankegang, men sånn er livet....![]()
Men enig i at tog er best hvis man farter aleine. Det som gjelder er å bestille på forhånd. Det gjorde jeg forrige gang og betalte 13 pund tur/retur Birmingham-Stoke.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest