Ett svakt første kvarter hvor Arsenal kunne ha scoret tre med bedre effektivitet og en mer slepphendt Begovic. Stoke må opp mange hakk for å få noe ut av dette.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Bego holder oss inne i kampen. Skudd fra 12 reddes av vår sisteskanse. Like etter er 12 gjennom igjen (uten å bli avblåst for offside), men setter ballen utenfor.
Sist endret av JonC den 11 Jan 2015, 15:53, endret 1 gang
Arsenalsupportere i harnisk når ShawX setter inn en rein og susende tackling på 17 Sanchez. Tror de må begynne å se på det store symesterskapet i stedet hvis de vil unngå sånne ting
0-2. N`Zonzi bør rense unna, men velger heller å forsøke å ta ned ballen, mister kontrollen, litt klikk-klakk, noen finter og mål. En del av filosofien nå er at laget skal forsøke å spille seg ut av slike trengte situasjoner. Jeg fortrekker det motsatte...
Dette blir en bratt oppoverbakke nå, ja nesten umulig...
Lover ikke bra dette. Men kan ikke for det, dette Arsenal laget er jævlig lett å mislike. En gjeng kvalmende arrogante blærer.Håper vi kan slå grusomt tilbake.
Pause. Dette har vært svake greier og her blir akilleshælen til Stoke synliggjort: En motstander med høyt balltempo. Da MÅ laget opptre smartere( eller "kjedeligere" om du vil ) hvis de skal få noe ut av dette. Midtbanen har vært katastrofalt daårlig og Whelan, N`Zonzi, Walters og Arnautovic må heve seg og vise mye bedre enn dette. Jeg kunne tenke meg at Adam kommer inn nå og sparker litt liv i dette, kanskje også Moses. Eneste plussene fra meg går til Begovic, som er en direkte årsak til at Stoke ikke ligger under med 3-4 mål, og Crouch som gjør en god jobb på topp på tross av minimalt med støtte.