Hvem er de tre viktigste sålangt ?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvem er de tre viktigste sålangt ?

Innlegg -Tottal- » 30 Des 2014, 17:32

Etter min mening:

Bego - Litt rusten og ikke like 100% sikker som forrige sesong, men har nesten alltid minst 'en redning fra aller, aller øverste hylle i hver eneste match.
Fortsatt en meget solid klippe på vårt aller bakerste ledd, selv om konsentrasjon og ørtlite zalohansker dukker opp ved sjeldne anledninger.

Bojan - Tja, hva skal man si ? Årets beste kjøp til PL ? Gikk vel for snaut £3 mill og har blitt lagets viktigste og mest kreative spiller når det gjelder å skape
og ha evne til noe fremover. Har blitt en konstant trussel for motstander og er til tider en fryd å se på hva han skaper av veldig lite. Lekre detaljer, lekent spill,
noen geniale pasninger og er ikke redd for å stole egne og veldig gode ferdigheter.

Shawcross - Solid i 9 av 10 kamper, og har så absolutt vokst med oppgaven som kaptein. Imponerende med tanke på alder, og tror at Stoke City er en perfekt klubb
for en fighter som ShawX. Burde vel forlengst ha utfordret en plass som midtstopper for et til tider meget ustabilt Engelsk landslag (Total fiasko i VM, men som nå er i meget god form).
Aldri alvorlig skadet, selv om han ofrer veldig mye av seg selv i hver eneste kamp. En knokkelfighter som også har vist at han vokser med oppgaven som vår viktigste midstopper år etter år.
Imponerende!
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Re: Hvem er de tre viktigste sålangt ?

Innlegg Morten T. » 31 Des 2014, 03:12

Jeg synes disse tre:
Shawcross - han er gjennomgående solid og er limet i laget. Gjør noen små feil innimellom som jeg mener blir blåst voldsomt opp, men all over er han Stoke sin viktigste spiller

N`Zonzi - han begynte litt dårlig, men jeg synes han har spilt seg stort opp. Viktig både defensivt og offensivt, men får minus for dårlig innstilt skuddfot.

Bojan - startet meget svakt, men har kommet seg betraktelig. Flink på små flater og en god servitør og en god avslutter også. Minus for dødballer, at han faller ut i perioder av kampene og at han av og til velger vanskelige løsninger som skaper farlige brudd i mot.

Jeg ville ha vurdert Victor Moses også og byttet han med Bojan. men han har spilt for få kamper til at det hadde blitt riktig.

De tre største skuffelsene:

Steve Sidwell - 32-åringen ble hentet inn av Mark Hughes for å skjerpe konkurransen og få mer tyngde på midten, men han har vært en stor skuffelse når han har spilt - så langt.

Robert Huth - har ikke klart å spille seg inn igjen etter skaden og hans tid i klubben virker å gå mot slutten. Stoke hadde trengt en solid Huthy på det som etter hvert har blitt lagets svake punkt: dødballer.

Oussama Assaidi - Ble hentet inn av Hughes på et nytt lån, men de gangene han har sluppet til har han bare vært en skygge av seg selv hvis vi sammenligner med fjorårssesongen.

Jeg ville også ha vurdert Marko Arnautovic, men han har spilt seg opp i det siste og faller akkurat utenfor.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest