Fellestur Stoke-West Ham

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Fellestur Stoke-West Ham

Innlegg radiola » 10 Okt 2014, 20:13

Den er grei, Frank. Sees på Tollgate. Vær forsiktig med hvitvinen nå, da!
:-)
For eventuelt nye lesere av denne tråden: Vi er da fem stykk som ankommer Manchester 11.45 fredag 31.10.
Det blir da enten en maxitaxi eller to enkle. Uansett har vi minst plass til en til. Men da bør du si fra snarest!
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 10 Okt 2014, 20:15

Dvs - fire som ankommer 11.45, en som må vente i en bar på Manchester airport. Stakkars.
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 21 Okt 2014, 22:44

Jeg har da kontaktet Sarah på Tollgate, og gjennom henne bestilt enten en stor taxi eller to små. Sees om noen få dager!
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Okt 2014, 13:02

Det ble noe ball med flytider og de greiene der, så enden på visa ble at det blir fly over til Birmingham mandag i stedet for tirsdag. Dermed blir det et ekstra døgn i Englands neststørste by. Hvis noen vet om noen solide puber med "proper pubfood"( type gastropuber ) sentralt i Birmingham, so please let me know.

Snackas og Sjalabais! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 22 Okt 2014, 16:14

radiola skrev:Den er grei, Frank. Sees på Tollgate. Vær forsiktig med hvitvinen nå, da!
:-)
For eventuelt nye lesere av denne tråden: Vi er da fem stykk som ankommer Manchester 11.45 fredag 31.10.
Det blir da enten en maxitaxi eller to enkle. Uansett har vi minst plass til en til. Men da bør du si fra snarest!

He he, den e grei Ja:-) Treffes fredagen vi, te ei suuuper POTTERS helg:-)
monken
Ivrig Stokie

Innlegg Eskild » 28 Okt 2014, 01:40

Skulle man ha sett.... Jaggu lander vi i Liverpool i kristelig tid på onsdag slik at mannen i huset kan stikke av en tur for å se cup-kamp også ;). Dattera skal som tidligere nevnt på dansekonkurranse i Southport sammen med en hel gjeng fra Norge, og jeg har lenge planlagt å stikke av et døgn slik at jeg får sett kampen på lørdag. Men jeg trodde vi ankom Liverpool på onsdag kveld. Not! Vi lander tidlig. Billett til kamp bestilt (£15 er jaggu akseptabelt), og overnatting på Crown Hotel i Longton. Som ifølge Tripadvisor trolig er det dårligste hotellet nord for Themsen, men for Nkr 297 godtar jeg det meste. MortenT: er det greit at jeg ringer deg og hører litt hva dere andre gjør før og etter kampen?

Gleder meg stort! Sist jeg var over for å se to kamper starta jeg med Sunderland borte. Sukkerbiten var WBA hjemme, men det var den første kampen i Brittania's historie som ble avlyst. Sterk vind :(. Turen hjem ble lang.....
Eskild
Newbie

Innlegg TrondG » 28 Okt 2014, 15:35

Ha en riktig god tur folkens! Grønn av misunnelse her jeg sitter - i Bergen, med vanvittige nedbørsmengder og bare med en nedrykkskamp på Stadion mot Sogndal som noe å se frem til i helgen..

Hvis dere vil ha en rolig kveld i Longton-området anbefaler jeg å rusle bort på puben The Gables, ca. 10 minutter unna Tollgate. Husk og hilse pent til den gamle herremannen med langt hvitt skjegg og hår som sitter der kveld etter kveld. :D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 28 Okt 2014, 16:30

Selv om jeg var med "Gutta på tur" sist uke og bl.a. fikk med meg Stoke-Swansea er jeg misunnelig på alle som reiser over nå.....det er alltid utrolig godt å komme "hjem" til Stoke-on-Trent". God tur til alle og våg ikke å komme hjem uten 3 poeng, og kvartfinalebillett til dere som også får med dere Soton kampen i morra :twisted:
Og, Trond, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av Brann men lykke til mot Sogndal!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 30 Okt 2014, 18:05

Noen info om opplegg i helga noe sted?
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 31 Okt 2014, 17:03

O2Stokie skrev:Noen info om opplegg i helga noe sted?

Ligger på forsida av stoke.no, men her er link: http://stoke.no/siste-info-om-fellesturen-mot-west-ham
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest