monken skrev:Morten T. skrev:Da er i hvertfall fly bestilt tur/retur Birmingham. Reiser over tirsdag 28. okt. og får med meg ligacupmatchen mot Southampton den dagen eller neste dag. Litt avhengig av når matchene blir spilt, tidspunkter for tog og generell dagsform så er det ikke umulig at jeg forsøker å få med meg Shrewsbury-Chelsea, ManC-Newcastle eller Liverpool-Swansea i samme cup også. Lørdag er det West Ham og får jeg tak i billett så blir det Aston Villa-Tottenham dagen etter og så himat til gamlelandet på mandag.
Tollgate er jo fullt, så da blir det nok et annet krypinn i området for min del denne gangen.
Hvis noen skal reise over relativt tidlig i uka så ta gjerne kontakt. Ikke mye som slår å la praten om Stoke gå over en ale eller stout.
Har begynt å glede meg allerede.![]()
Sjalabais og Snackas!
Hei Morten, ja vurdere strekt å dra over på onsdag, for å få med mæ cup kampen:-).....før all kjem te fellesturen, Vi høres
Vi kan sikkert få til noe her, jeg kommer kanskje til å farte litt rundt et par av dagene( har lyst til å sjekke ut noen restauranter utenfor Stoke ), men det finner vi ut av. Hotell har jeg ikke helt i boks foreløpig, men nærmer meg. Vi holder kontakten!

Fant for øvrig tog i dag( Virgin Trains ), som går fra Birmingham Airport til Stoke og tilbake til Birmingham igjen for den nette sum av totalt 13,70 pund tur/retur. Turen tar ca. en time hver vei.
Tog i England dyrt? Ja, sææææærlig.