Fellestur Stoke-West Ham

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Fellestur Stoke-West Ham

Innlegg Morten T. » 29 Sep 2014, 23:47

monken skrev:
Morten T. skrev:Da er i hvertfall fly bestilt tur/retur Birmingham. Reiser over tirsdag 28. okt. og får med meg ligacupmatchen mot Southampton den dagen eller neste dag. Litt avhengig av når matchene blir spilt, tidspunkter for tog og generell dagsform så er det ikke umulig at jeg forsøker å få med meg Shrewsbury-Chelsea, ManC-Newcastle eller Liverpool-Swansea i samme cup også. Lørdag er det West Ham og får jeg tak i billett så blir det Aston Villa-Tottenham dagen etter og så himat til gamlelandet på mandag.
Tollgate er jo fullt, så da blir det nok et annet krypinn i området for min del denne gangen.
Hvis noen skal reise over relativt tidlig i uka så ta gjerne kontakt. Ikke mye som slår å la praten om Stoke gå over en ale eller stout.
Har begynt å glede meg allerede. :)
Sjalabais og Snackas!

Hei Morten, ja vurdere strekt å dra over på onsdag, for å få med mæ cup kampen:-).....før all kjem te fellesturen, Vi høres

Vi kan sikkert få til noe her, jeg kommer kanskje til å farte litt rundt et par av dagene( har lyst til å sjekke ut noen restauranter utenfor Stoke ), men det finner vi ut av. Hotell har jeg ikke helt i boks foreløpig, men nærmer meg. Vi holder kontakten! :)
Fant for øvrig tog i dag( Virgin Trains ), som går fra Birmingham Airport til Stoke og tilbake til Birmingham igjen for den nette sum av totalt 13,70 pund tur/retur. Turen tar ca. en time hver vei.
Tog i England dyrt? Ja, sææææærlig. :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 30 Sep 2014, 10:04

Eldste datter på 10 år og meg ankommer Manchester 2040 fra Bergen fredag, hadde vært hyggelig å samle alle Stokesupportere på Flesland for en liten prat før avgang, kommer med Widerøe flyet 1905 fra Molde. Vi kommer til å bo i Manchester siden det er fullt på Tollgate, tar toget inn til Stoke lørdag formiddag og tog tilbake en eller gang etter kampen. Reiser hjem 1020 fra Manchester via København og Oslo til Molde.
Første tur til Ida og hun gleder seg som, ja, nettopp: en liten unge :-) Far sjøl får seg da enda en tur over uten at kjerringa kan klage :-)
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Sep 2014, 12:52

O2Stokie skrev:Far sjøl får seg da enda en tur over uten at kjerringa kan klage :-)

Bullseye og innertier, Ole. Bullseye og innertier..... ;)
Dette bør og kan flere trekke lærdom av. :P
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Okt 2014, 23:31

Bare et tips:
Jeg har nå bestilt togbilletter på nett( noe som er superenkelt! ) tur-retur Birmingham Airport-Stoke. Dette kostet 13.70 pund totalt( eller 6,85 pund hver vei )
Jeg har også sjekka for Manchester Airport til Stoke( bytte på Manchester Picadelly )og der koster det 20.40 pund tur-retur.
Reiser du alene( eller til og med to ) og/eller kanskje ankommer/reiser til litt ukurante tider så kan tog være å foretrekke, men reiser flere sammen så ville jeg ha gått for taxi.

Prøv f.eks. denne nettsiden. Enkelt å søke og bestille:
http://www.crosscountrytrains.co.uk/
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Eskild » 08 Okt 2014, 23:57

Da er kampbillett bestilt, og i høst som i fjor høst er jeg med jentungen og kona i Southport på dansekonkurranse samme helg som fellestur :(. Men betingelsen for å bli med på slikt er naturligvis et døgns leave for å dra til Britannia :). Skulle nesten tru at SCSBN samarbeidet med Ragnes Danseskole i Sandefjord for å få tinga til å klaffe for meg ;). Dette blir for øvrig første gang på Britannia uten papirbillett. Det er bare å dra medlemskortet ved inngangen :). Jeg har i grunnen aldri samlet på billetter, siden jeg har en lei tendens til å rote dem bort. I "samlinga" har jeg vel en 7-8 billetter av rundt 20 mulige :(.

Vi sees! :)

mvh Eskild Aakervik
Eskild
Newbie

Innlegg radiola » 09 Okt 2014, 20:18

Jeg fikk epost fra Tollgate i dag, med spørsmål om hvordan jeg tenkte å gjøre det mtp taxi. Jeg skrev i mitt svar til Sarah at det så ut til at vi ble i alle fall fire stykker med Norwegians avgang, som er i Manchester kl 11.45, og at det i tillegg ventet et par andre på oss på flyplassen. Jeg spurte om det var mulig å få en maxi taxi, og hvis det ikke lot seg ordne: To taxier.
Dette gjelder da bejori, monken, tottalm Kjell Ola (som vel hadde med seg en?) og undertegnede. Høres dette greit ut? Eller er det ting som er endret i mellomtiden, som jeg ikke har fått med meg? Gi i så fall beskjed.
PS: Tollgate har fått mitt telefonnummer, så da blir vi vel kontaktet snarlig etter landing.
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 10 Okt 2014, 07:46

Hei!
Det er helt greit for meg. :D
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 10 Okt 2014, 09:45

radiola skrev:Jeg fikk epost fra Tollgate i dag, med spørsmål om hvordan jeg tenkte å gjøre det mtp taxi. Jeg skrev i mitt svar til Sarah at det så ut til at vi ble i alle fall fire stykker med Norwegians avgang, som er i Manchester kl 11.45, og at det i tillegg ventet et par andre på oss på flyplassen. Jeg spurte om det var mulig å få en maxi taxi, og hvis det ikke lot seg ordne: To taxier.
Dette gjelder da bejori, monken, tottalm Kjell Ola (som vel hadde med seg en?) og undertegnede. Høres dette greit ut? Eller er det ting som er endret i mellomtiden, som jeg ikke har fått med meg? Gi i så fall beskjed.
PS: Tollgate har fått mitt telefonnummer, så da blir vi vel kontaktet snarlig etter landing.

yay.....Fikk også en mail fra Tollgate ang taxi, men da er jo transport allerede ordna :D
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 10 Okt 2014, 11:37

radiola skrev:Jeg fikk epost fra Tollgate i dag, med spørsmål om hvordan jeg tenkte å gjøre det mtp taxi. Jeg skrev i mitt svar til Sarah at det så ut til at vi ble i alle fall fire stykker med Norwegians avgang, som er i Manchester kl 11.45, og at det i tillegg ventet et par andre på oss på flyplassen. Jeg spurte om det var mulig å få en maxi taxi, og hvis det ikke lot seg ordne: To taxier.

Framleis 2 stk her, ja. Og flott, da tenkjer ikkje eg på skyss til Stoke. Det er ikkje lenger noko fare for at kampen blir flytta til sundag? Forsåvidt ikkje så farleg for meg, skal berre vidare til Liverpool på sundag uansett, men skal kjøpe togbillettar Stoke - Liverpool.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 10 Okt 2014, 14:18

Kjell Ola skrev:

Framleis 2 stk her, ja. Og flott, da tenkjer ikkje eg på skyss til Stoke. Det er ikkje lenger noko fare for at kampen blir flytta til sundag? Forsåvidt ikkje så farleg for meg, skal berre vidare til Liverpool på sundag uansett, men skal kjøpe togbillettar Stoke - Liverpool.

Hei, jeg monken reiser over onsdag 29, så jeg trenger ikke taxi fra fredagen. Treffes på Tollgate gutter:-)
monken
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest