Fellestur Stoke-West Ham

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Fellestur Stoke-West Ham

Innlegg Kjell Ola » 02 Sep 2014, 13:03

monken skrev:
radiola skrev:Gleder meg noe veldig! Ankommer Manchester fredag kl 11.45. Hvis noen andre har samme ruteavgang - ja, så si fra! 40 pund er uansett ikke verre enn at jeg klarer det sjøl, men er vi to blir det altså desto flere Carlings på Tollgate! :-)

Hei, æ landet i Manchester 10.40....blir gjerne med å dele på turen te Tollagate æ:-)
Frank Monkvik
Trondheim

Hei!

Eg (2 stk) landar i Manchester fredag 31.10. kl. 11.45 (Norwegian DY1348) og blir gjerne med og delar på drosje til Stoke. Det er vel ikkje plass til oss på Tollgate, men uansett.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 03 Sep 2014, 12:24

Kjell Ola skrev:
monken skrev:
radiola skrev:Gleder meg noe veldig! Ankommer Manchester fredag kl 11.45. Hvis noen andre har samme ruteavgang - ja, så si fra! 40 pund er uansett ikke verre enn at jeg klarer det sjøl, men er vi to blir det altså desto flere Carlings på Tollgate! :-)

Hei, æ landet i Manchester 10.40....blir gjerne med å dele på turen te Tollagate æ:-)
Frank Monkvik
Trondheim

Hei!

Eg (2 stk) landar i Manchester fredag 31.10. kl. 11.45 (Norwegian DY1348) og blir gjerne med og delar på drosje til Stoke. Det er vel ikkje plass til oss på Tollgate, men uansett.

Hei igjen, kan radiola send mæ sitt fulle navn å mobil, så tar vi en prat vedr møte sted/tid i Manchester 31.10.....
mitt mob er 92655629, Frank Monkvik
monken
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 03 Sep 2014, 12:31

Hei igjen, kan radiola send mæ sitt fulle navn å mobil, så tar vi en prat vedr møte sted/tid i Manchester 31.10.....
mitt mob er 92655629, Frank Monkvik

Og mitt nummer er 45 68 61 85, om det er aktuelt at vi blir med.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 09 Sep 2014, 10:12

Radiolas navn er Ola Bjørlo Strande (hei, hei!) - og mitt tlf nr er 99538585.
Jeg ser at vi garantert trenger mer enn en taxi fra Manchester.
Et mulig forslag kan kanskje være at Frank og Benn Johan slår seg sammen, da dere kommer tidligere til Manchester enn Kjell Ola og meg (som altså tar samme Norwegianfly fra Gardermoen).
Hva synes dere om det? Både Frank og Benn Johan har jo gjort dette før (sammen med meg, hhv i 2013 og 2012), så det bør jo ikke være noe problem?
Eventuelt kan dere jo vente på oss andre, og så bestiller vi to stk biler gjennom Tollgate.
Ha en fortreffelig dag!
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 10 Sep 2014, 09:00

Nå ser det ut til at Tottal også kommer med samme Norwegian-fly fredag. Ergo er vi vel da seks stk (minst) som kommer sånn ca til samme tid. Fire i en taxi går nok, men da blir det rimelig trangt i baksetet - og en lang time til Stoke. Hva synes dere andre? Jeg har ingen fasit...
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Sep 2014, 10:07

radiola skrev:Nå ser det ut til at Tottal også kommer med samme Norwegian-fly fredag. Ergo er vi vel da seks stk (minst) som kommer sånn ca til samme tid. Fire i en taxi går nok, men da blir det rimelig trangt i baksetet - og en lang time til Stoke. Hva synes dere andre? Jeg har ingen fasit...

Hei Ola.
Bare et tips: Når dere er 100% sikre på hvor mange som skal ta taxi sammen, så rett en forespørsel til Tollgate for å høre om de f.eks. kan ordne en MaxiTaxi. Tog er jo også en mulighet, men da MÅ man forhåndsbestille for å få en anstendig pris.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 10 Sep 2014, 10:16

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Her følger uhemmet skryt av legendene selv, i lokalavisen The Sentinel. Ser ut til at guttene fra England koste seg også! :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 10 Sep 2014, 15:48

Hei!
bejori er Benn Johan Rislaa og mitt telefonnummer er 41240917. Høres fint ut med maxitaxi, eller minibuss, jeg kan gjerne vente på det jeg hvis det er mulig. Ellers er jeg åpen for alt.
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 10 Sep 2014, 19:48

TrondG skrev:http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-City-1972-legends-enjoy-VIP-treatment/story-22900408-detail/story.html

Her følger uhemmet skryt av legendene selv, i lokalavisen The Sentinel. Ser ut til at guttene fra England koste seg også! :)

Woops - skrev visst i feil tråd her!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 11 Sep 2014, 00:07

Morten T. skrev:
radiola skrev:Nå ser det ut til at Tottal også kommer med samme Norwegian-fly fredag. Ergo er vi vel da seks stk (minst) som kommer sånn ca til samme tid. Fire i en taxi går nok, men da blir det rimelig trangt i baksetet - og en lang time til Stoke. Hva synes dere andre? Jeg har ingen fasit...

Hei Ola.
Bare et tips: Når dere er 100% sikre på hvor mange som skal ta taxi sammen, så rett en forespørsel til Tollgate for å høre om de f.eks. kan ordne en MaxiTaxi. Tog er jo også en mulighet, men da MÅ man forhåndsbestille for å få en anstendig pris.

Nja, tog er vel et dårlig alternativ...tids- og prismessig! Hvis dere er 3-4 i samme taxien fra flyplassen er jo det grisebillig når taxien er forhåndsbooket fra Tollgate/Z-cars i Stoke. Og klart mye enklere og raskere enn tog (bytte i Manchester by).

God tur alle som skal over på fellesturen, jeg får dessverre heller ikke vært med denne gangen,, men drar over til Swansea kampen 14 dager tidligere 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest