Fantasy Premier League

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fantasy Premier League

Innlegg Torstein Norevik » 17 Aug 2013, 10:50

Har opprettet en liga i spillet Fantasy Premier League, tiltenkt norske Stoke-supportere. Litt sent ute, men bedre sent enn aldri ;) Det er også mulig å slenge seg med fra runde 2, om en ikke rekker runde 1.

Poenget er å plukke 15 spillere ut fra et budsjett på 100m pund, og poeng opptjenes på ulikt vis basert på reelle resultater.

Moro om vi kunne bli en gjeng her som kjempet en vennskaplig dyst om hvem som har mest teft i å plukke de rette spillerne :)

Dere må først registrere dere via hovedsiden, og deretter klikker dere på "Join a league". Det vil trolig bli spurt etter en kode for på være med, og den er 2233618-487779.

Her er en link til hjemmesiden:

https://users.premierleague.com/Premier ... tle=logout
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Fantasy Premier League

Innlegg Torstein Norevik » 19 Aug 2013, 23:03

Torstein Norevik skrev:Har opprettet en liga i spillet Fantasy Premier League, tiltenkt norske Stoke-supportere. Litt sent ute, men bedre sent enn aldri ;) Det er også mulig å slenge seg med fra runde 2, om en ikke rekker runde 1.

Poenget er å plukke 15 spillere ut fra et budsjett på 100m pund, og poeng opptjenes på ulikt vis basert på reelle resultater.

Moro om vi kunne bli en gjeng her som kjempet en vennskaplig dyst om hvem som har mest teft i å plukke de rette spillerne :)

Dere må først registrere dere via hovedsiden, og deretter klikker dere på "Join a league". Det vil trolig bli spurt etter en kode for på være med, og den er 2233618-487779.

https://users.premierleague.com/Premier ... tle=logout

Da er vi i gang, og foreløpig er vi seks managere i ligaen kalt Stoke Supporters of Norway. Men det er plass til enda flere. :)
Hiv dere rundt, og bli med på en uhøytidelig konkurranse oss Stoke-supportere imellom.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Aug 2014, 01:00

Har også denne sesongen opprettet en liga i managerspillet Fantasy Premier League (et spill i regi av Barclay Premier League), som jeg har tiltenkt norske Stoke-supportere.

Poenget er å plukke 15 spillere ut fra et budsjett på 100m pund, og score mest mulig poeng, der poeng opptjenes på ulikt vis basert på reelle resultater i hver ligarunde.

Vi var en fin gjeng i fjor, og moro om vi også denne sesongen kunne bli en gjeng her som kjempet en vennskaplig dyst om hvem som har mest teft i å plukke de rette spillerne :)

Dere må først registrere dere via hovedsiden, og deretter klikker dere på "Join a league". Det vil trolig bli spurt etter en kode for å "joine" denne ligaen, og den er
2003710-446941.

http://fantasy.premierleague.com

Bli med på litt uhøytidlig moro da vel.... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 14 Aug 2014, 21:36

Jeg har lagt inn mitt lag :). Helt enig at dette er uhøytydelig moro. Kan nevne at vi er en 20-30 stk på jobben og vi satser en 100-lapp og har en utmerket kjellermester som velger ut gode viner, slik at den beste for hver måned vinner en flaske vin. Den beste totalt får det kommende året "låne" en vandrepokal som står til glede eller forargelse, alt etter som en ser det....:) Jeg sier ikke at en trenger å følgde det eksemplet, men vi har det veldig moro og det er også morsomt å møtes en gang i blant for å heie på våre egne lag.. Morsomt også med friske meldinger på forumet som hvert lag disponerer. Støtter derfor Torstein her. Meld dere på, snart er dere bitt av basillen ;)
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Aug 2014, 22:01

torage skrev:Jeg har lagt inn mitt lag :). Helt enig at dette er uhøytydelig moro. Kan nevne at vi er en 20-30 stk på jobben og vi satser en 100-lapp og har en utmerket kjellermester som velger ut gode viner, slik at den beste for hver måned vinner en flaske vin. Den beste totalt får det kommende året "låne" en vandrepokal som står til glede eller forargelse, alt etter som en ser det....:) Jeg sier ikke at en trenger å følgde det eksemplet, men vi har det veldig moro og det er også morsomt å møtes en gang i blant for å heie på våre egne lag.. Morsomt også med friske meldinger på forumet som hvert lag disponerer. Støtter derfor Torstein her. Meld dere på, snart er dere bitt av basillen ;)

Supert ! :D

Og mange gode idèer her. :) Vi kan absolutt gjøre litt mer ut av det, slik du er inne på. ;) Men først og fremst uhøytidelig moro.... :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 15 Aug 2014, 18:42

11 påmeldte så langt, men vi har plass til enda flere. :) Meld dere på, og få litt ekstra spenning hver helg i vennskaplig kappestrid med "fellow Stokies"..... :D :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 15 Aug 2014, 19:57

I'm in 8-)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 15 Aug 2014, 20:26

Supert :D Nå er vi blitt 13....Plass til flere.... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 15 Aug 2014, 22:50

Da har eg også fått meldt på lag. Blir spennende dette.:-) :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 15 Aug 2014, 23:07

Ovis skrev:Da har eg også fått meldt på lag. Blir spennende dette.:-) :D

Kjempemessig, Ovis :D Ja, dette blir moro.... :D Plass til flere, folkens.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest