Mobilisering

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Mobilisering

Innlegg Lilledino » 25 Jul 2014, 17:40

gå inn og stem på vår rødhvite drakt ...

http://www.dagbladet.no/2014/07/25/spor ... /34474408/
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Re: Mobilisering

Innlegg Richard Prestegård » 26 Jul 2014, 12:07

Ikke overraskende leder Liverpool foran Manchester United og Arsenal. Ikke på grunn av at de har den fineste drakta, men på grunn av deres supporterskare. Sånne konkurranser blir aldri rettferdige dessverre og er et godt eksempel på en såkalt "trykk-på-linken-for-at-journalisten-skal-få-mange-klikk". Vi trenger ikke sånne konkurranser for å vite at Stoke har den fineste drakta :mrgreen: ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 26 Jul 2014, 12:33

Richard Prestegård skrev:Ikke overraskende leder Liverpool foran Manchester United og Arsenal. Ikke på grunn av at de har den fineste drakta, men på grunn av deres supporterskare. Sånne konkurranser blir aldri rettferdige dessverre og er et godt eksempel på en såkalt "trykk-på-linken-for-at-journalisten-skal-få-mange-klikk". Vi trenger ikke sånne konkurranser for å vite at Stoke har den fineste drakta :mrgreen: ;)

Enig.
Slike kåringer kunne de heller ha kalt: "hvilken-klubb-har-flest-supportere-i-Norge-og-som-leser-avisa-vår-og-liker-å-klikke-på-linker".

Det beste hadde faktisk vært å la fyrer som Jan Thomas & co ta seg av den biten med å avgjøre hvem som har finest drakt. Folk uten det minste snev av interesse for fotball, men tvert i mot for klær, ville nok ha gitt et mer riktig bilde.

Personlig synes jeg bortedrakta til Stoke er knallfin, men når jeg ser alle disse klubbenes drakter stablet ved siden av hverandre så er det ikke fritt for at jeg tenker hvor mye finere mange av dem hadde vært uten reklame på brystet, herunder draktene til Stoke. Synd at man ikke har regler som f.eks. I NHL. Jeg tviler nemlig på at den New York Rangers-drakta til Zuccarello hadde sett like fet ut med "Bjørn's Septik og Høytrykk AS" foran på drakta. Den hadde mistet litt av verdien som klubbsymbol hvis det hadde skjedd.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 26 Jul 2014, 17:34

Morten T. skrev:
Richard Prestegård skrev:Ikke overraskende leder Liverpool foran Manchester United og Arsenal. Ikke på grunn av at de har den fineste drakta, men på grunn av deres supporterskare. Sånne konkurranser blir aldri rettferdige dessverre og er et godt eksempel på en såkalt "trykk-på-linken-for-at-journalisten-skal-få-mange-klikk". Vi trenger ikke sånne konkurranser for å vite at Stoke har den fineste drakta :mrgreen: ;)

Enig.
Slike kåringer kunne de heller ha kalt: "hvilken-klubb-har-flest-supportere-i-Norge-og-som-leser-avisa-vår-og-liker-å-klikke-på-linker".

Det beste hadde faktisk vært å la fyrer som Jan Thomas & co ta seg av den biten med å avgjøre hvem som har finest drakt. Folk uten det minste snev av interesse for fotball, men tvert i mot for klær, ville nok ha gitt et mer riktig bilde.

Personlig synes jeg bortedrakta til Stoke er knallfin, men når jeg ser alle disse klubbenes drakter stablet ved siden av hverandre så er det ikke fritt for at jeg tenker hvor mye finere mange av dem hadde vært uten reklame på brystet, herunder draktene til Stoke. Synd at man ikke har regler som f.eks. I NHL. Jeg tviler nemlig på at den New York Rangers-drakta til Zuccarello hadde sett like fet ut med "Bjørn's Septik og Høytrykk AS" foran på drakta. Den hadde mistet litt av verdien som klubbsymbol hvis det hadde skjedd.

Det siste poenget ditt er jeg helt enig med deg i, Morten! Det var bedre når Stoke hadde "Britannia" som sponsor på brystet enn nå som de har "BET365", men Stoke har heldigvis langt fra den verste sponsoren på en drakt. Jeg vil si at Stoke har en av de bedre sponsorene. Jeg personlig synes den nye United-drakta, med Chevrolet som sponsor, er noe av det mest ødeleggende av PL-draktene i år. Det sammen med drakta til Swansea, Leicester, Newcastle, Burnley, Tottenham osv. Likevel er de heldigvis ikke like ille som de draktene i Norge med Komplett.no, Eda Supermarked, Rema 1000 og andre nærmere-humor-enn-seriøs-markedsføring-på-en-tradisjonell-drakt :x
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 29 Jul 2014, 20:54

Morten T. skrev:

Helt enig! Men sett i forhold til draktene i Tippeligaen er jo PL-draktene helskjønne.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Jul 2014, 22:16

TrondG skrev:
Morten T. skrev:

Helt enig! Men sett i forhold til draktene i Tippeligaen er jo PL-draktene helskjønne.

Det er sant. I Norge er det vel snart bare ledig plass til reklame på fotballdrakten i det området på menneskekroppen som dekker til det som så fint kalles for "scrotum" på fagspråket.

Kan du fatte og begripe at det er ulovlig å tagge ned ett offentlig bygg med spraymaling, mens det er lov å tagge ned en helligdom og preciosa som en klubbs fotballdrakt burde ha vært? Her må det lovendringer til, Trond! ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 30 Jul 2014, 12:27

Ja, men jeg synes uansett, og det er min mening, at det er flott at Stoke får publisitet og begynner å vise seg frem og markere seg i media. Samme hvilken arena det skal være.

Jeg blir glad hver gang Stoke nevnes, og nesten stolt.
Uansett om det er i populistiske kåringer, på topp av tabellen, eller andre steder.

Så får evt de som synes slike kåringer er kun et media for å få mange klikk, mene det.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Jul 2014, 12:39

Lilledino skrev:Ja, men jeg synes uansett, og det er min mening, at det er flott at Stoke får publisitet og begynner å vise seg frem og markere seg i media. Samme hvilken arena det skal være.

Jeg blir glad hver gang Stoke nevnes, og nesten stolt.
Uansett om det er i populistiske kåringer, på topp av tabellen, eller andre steder.

Så får evt de som synes slike kåringer er kun et media for å få mange klikk, mene det.

Men kritikken her var jo mer retta mot at en slik sak som Dagblablabla kom med her ikke gir et riktig bilde av tingenes tilstand. En sånn type sak blir dermed heller nok en bidragsyter til å gi de såkalt "store" klubbene mer publisitet enn det de faktisk fortjener. På bekostning av klubbe som f.eks. Stoke.
All reklame er faktisk IKKE god reklame.

Etter mitt syn.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 30 Jul 2014, 12:47

Ja, ser det poenget, oMEN da skal vi bare sette oss ned og akseptere det da, fremfor å prøve å fremheve Stoke ?

Jeg synes vi skal gjøre alt for å vise oss frem, uansett arena.
Det er mitt syn, og da ser jeg at vi er uenige.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 30 Jul 2014, 13:02

Noe av det jeg prøver å få frem, er at vi nå er en av de STORE og bør derfor prøve å vise oss frem utad,

Når det er sagt, gjør dere en fremragende jobb, ikke minst med samarbeide i Stoke, men også med å arrangere celebert besøk i september.
Dette besøket mener jeg bør markedsføres laaangt utenfor vår egen dam.

Alle de store media hus bør informeres (om dere ikke allerede har gjort det ). Dette er en happening som mange andre også bør ta del i.

Økningen i medlemsmassen er også et konkret bevis på at dere gjør mye bra.
Men, vi er nå større enn bare oss på forumet, og bør derfor markere oss mer i nettop slike "tåpelige" klikk her og stem på laget ditt kåringer..

For å nå flere slike som Richard, bør vi bruke flere kanaler.
Hvem markerer oss på Twitter, Instagram eller annet ? Jeg husker for lenge siden at jeg nevnte skulle ha en Facebook side.. Ikke særlig jubel den gangen.

Jeg mener at vi må tenke mer ut av boksen..

Men det er nå min mening da...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest