monken skrev:Hei, ser på FB i andre medier ar Real står klar te å kjøp Bego.....noen som har mere konkrete info å dele vedr saken...

Du har rett Monken at det er rykter om dette, og The Sentinel hadde faktisk en overskrift i går som tydet på at Real Madrid er villige til å by 15m pund for Begovic.
http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.htmlMen når jeg leser lenger ned i stykket er det vel ikke helt samsvar mellom overskrift og teksten ellers - som det for øvrig ofte ikke er i aviser - og det hele koker vel egentlig ned til spekulasjoner. Det er, som Richard skriver, en haug med rykter som hives opp i luften av avisene, og de fleste av disse er det vel ikke noe hold i.
Når det er sagt, så er jeg slett ikke fremmed for at Real Madrid kan være en av storklubbene som vil kunne komme på banen når det gjelder Bego. Real er vel ute etter en ny keeper, og Begovic har mange fans, og Ancelotti hevdes å være en av de. Så det er vel ikke noe helt usannsynlig rykte dette...
Personlig håper jeg vi beholder Begovic i alle fall til neste sommer, så får vi håpe at Butland da kan være klar til å "fylle hanskene" etter Bego....

Per dags dato er det nok ennå litt for tidlig til at Butland kan fremstå som en fullgod erstatter for Bego....