Stokespillere til VM

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Stokespillere til VM

Innlegg Svein Nilsen » 14 Jun 2014, 17:58

Dette er VM nr 20. I de forrige 19 sluttspillene har det totalt vært med 3 Stoke spillere, TRE!! Altså spillere som har vært Stoke spillere mens VM har pågått. Det er ufattelig få, men med 4 denne gangen så mer enn dobler vi totalen. Og hvem er de tre? Gordon Banks, Sammy McIlroy og Thomas Sørensen. Vi er en bitteliten klubb internasjonalt.....!
Ellers er jeg litt fan av Spania og likte definitivt ikke kampen i går. Foruten å heie litt på Stoke spillerne så har jeg satset penga mine på Argentina!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 16 Jun 2014, 09:24

Da har de første vært i aksjon, Palacios ble utvist etter 40 og Begovic måtte hente ut to baller av nettet.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Jun 2014, 08:51

Spania ute av VM og, selv om man aldri skal si aldri, så håper jeg dette var The End for Tiki Taka med endeløse tversoverpasninger og liten fremdrift. Av en eller annen grunn så har den type spill blitt sett på underholdene av den gemene hop i flere år, men nå virker det som om solid forsvarsspill og direkte angrepsspill er i vinden igjen. Spill hvor det legges vekt på resultat. Og takk og lov for det.

Lag som Nederland, Tyskland, Chile, Mexico, Frankrike, Italia m.fl. viser dette. Jeg synes det er bra og håper at Mr. Hughes kan adoptere enkelte momenter, og skrelle bort fjolleriet, den kommende sesongen. Da vil fremgangen høyst sannsynlig fortsette.

Apropos, Cameron var meget, meget god for USA mot Ghana. Og Odemwingie satte virkelig fart i Nigeria mot Iran. Bør starte neste kamp.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 22 Jun 2014, 23:47

Og Odemwingie satte virkelig fart i Nigeria mot Iran. Bør starte neste kamp.

...og det gjorde han. Her ble han avgjørende med den eneste scoringen i kampen. Snakker vi her første Stoke-spiller under kontrakt som scorer i et VM-sluttspill? Pussig da at det skjer mot nettopp en annen Stokespiller, Begovic :idea:
Bosnia ute, uten at Bego kan lastes for det. Dzeko derimot... :oops:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Jun 2014, 13:02

JonC skrev:Snakker vi her første Stoke-spiller under kontrakt som scorer i et VM-sluttspill?

Det stemmer Jon, og jeg tror jaggu meg vi snakker om at det var første gang i historien at to Stokespillere møtte hverandre i en VM-kamp også. :)
At scoringen til Odemwingie aldri burde ha vært godkjent og Bosnia i tillegg ble snytt for en scoring skal jeg la ligge i denne omgang...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 26 Jun 2014, 10:25

I går var ikke Odemwingie på topp, ball- og pasningsmiss. Men han hadde noen sugende forsvarsløp i hælene på Messi, dog uten å klare å ta fra han ballen.
Palacios derimot hadde en god kamp, åpnet forsvaret til Sveits flere ganger med intelligente pasninger pluss noen sugende taklinger.
Bego fikk jeg ikke sett.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 26 Jun 2014, 10:29

vegar56 skrev:I går var ikke Odemwingie på topp, ball- og pasningsmiss. Men han hadde noen sugende forsvarsløp i hælene på Messi, dog uten å klare å ta fra han ballen.
Palacios derimot hadde en god kamp, åpnet forsvaret til Sveits flere ganger med intelligente pasninger pluss noen sugende taklinger.
Bego fikk jeg ikke sett.

Når det gjelder Palacios så så jeg at han har en bror som kom inn som innbytter i går. De var så like, både i utseende og løpesett at jeg måtte bruke nummeret på ryggen for å se forskjell på dem.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest