Stokespillere til VM

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Stokespillere til VM

Innlegg mfkpotter » 12 Mai 2014, 20:02

Meget dårlig vurdering av Roy Hodgson, men jeg er ikke overrasket. Han er vel ikke akkurat den beste manageren England kunne hatt.
Det som gjør det hele ganske latterlig er vel når reserven som blir sendt hvis Jones melder forfall heter, John Stones.
Det er bare å si gratulerer Mr Hodgson..
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Mai 2014, 09:19

Cameron kom med i USA sin VM-tropp, men ikke Shea, Edu eller Agudelo.
Den troppen amerikanerne har virker ikke veldig sterk og de skal jobbe hardt for å ta seg videre fra gruppespillet. Klinsmann er dog en veldig flink trener og kan sikkert løfte dem litt.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 24 Mai 2014, 11:59

Morten T. skrev:Cameron kom med i USA sin VM-tropp, men ikke Shea, Edu eller Agudelo.
Den troppen amerikanerne har virker ikke veldig sterk og de skal jobbe hardt for å ta seg videre fra gruppespillet. Klinsmann er dog en veldig flink trener og kan sikkert løfte dem litt.

Et lag som har plass til Diskerud....vel vel......tror de må løfte seg selv etter håret, men det er det amerikanerne som er spesialister på og da :P .....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 26 Mai 2014, 12:40

Morten T. skrev:Cameron kom med i USA sin VM-tropp, men ikke Shea, Edu eller Agudelo.

Speaking of Agudelo; han er vel ikke lenger en Stoke-spiller? Så et intervju med Hughes på "Stoke City-player" eller hva det heter, der han ga uttrykk for at begge parter må komme seg videre etter de mislykkede forsøkene på å skaffe amerikaneren arbeidstillatelse i UK. Samtidig er Scholes ute i media i dag der han uttrykker sin skuffelse rundt saken, og han ser for seg at Agudelo kan bli verdsatt til £10 millioner innen kort tid.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 26 Mai 2014, 20:30

TrondG skrev:

Speaking of Agudelo; han er vel ikke lenger en Stoke-spiller? Så et intervju med Hughes på "Stoke City-player" eller hva det heter, der han ga uttrykk for at begge parter må komme seg videre etter de mislykkede forsøkene på å skaffe amerikaneren arbeidstillatelse i UK. Samtidig er Scholes ute i media i dag der han uttrykker sin skuffelse rundt saken, og han ser for seg at Agudelo kan bli verdsatt til £10 millioner innen kort tid.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

Niks, Agudelo er ikke lenger Stoke spiller. Så kan det diskuteres i hva som 'egentlig' er kriterie for å få arbeidstilatelse, da veldig mange spillere kommer igjennom. Kanskje våre veier krysses en gang i fremtiden? Champions league finalen i 2018. Walters bøtter en hattick å vi knuser Bayern i straffekonk? And Andy Wilkinson has scored the most important goal in Stoke city's history!
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 30 Mai 2014, 15:15

Wilco er mannen som blir matchvinner når vi vinner vår første FA-cup finale.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 05 Jun 2014, 00:38

Svaret er vel da 4.......Nå blir det mange lag å heie på under VM :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 13 Jun 2014, 23:45

Okei, VM er i gang og det var mildt sagt fornøyelig å se Nederland høvle over balltrillende Spania med sitt godt organiserte forsvar og sitt direkte angrepsspill hvor ballen skal gå fort framover. Et godt organisert forsvarsspill og et angrepsspill som det er sånn passe plan over( noe som gjør at kreativiteten og til dels tilfeldighetene blomstrer ) er en flott miks. Men nok om det, Stoke har med 4 spillere i VM og det er vel og bra, men kan noen av de risikere å oppleve suksess i Brasil ? Jeg mener nei.

Wilson Palacios, Honduras. Har ikke havnet i den aller værste gruppa, men bør være sjanseløse på avansement. Honduras er neppe stort bedre enn et skremmende svakt Norge og jeg tipper de ender helt sist i sin gruppe med tre strake tap.

Asmir Begovic, Bosnia og Peter Odemwingie, Nigeria. Lagene spiller i samme gruppe og disse to lagene sloss sannsynligvis om den siste plassen i åttendelsfinalen. Argentina er skyhøye favoritter og går videre, mens Iran skal få trøbbel. Bosnia har verdensklassespillere i begge ender av banen i form av Begovic i mål og Dzeko på topp, men resten av troppen kan virke litt ujevnt besatt. Nigeria virker også ujevnt besatt og jeg tror kampen mellom disse to lagene vil avgjøre hvem som følger Argentina til åttendelsfinalen. Jeg holder en liten knapp på Nigeria.

Geoff Cameron, USA. Etter mitt syn har USA havnet i den aller tøffeste gruppa og de skal spille langt over evne for å ta seg videre. Tyskland og Portugal virker for sterke og Ghana har også et bedre lag på papiret.

Jeg tror 3 av 4 Stokespillere reiser hjem etter innledende spill.

Andre synspunkter? :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 14 Jun 2014, 11:17

Det var bare helt nydelig å se Nederland så til de grader ydmyke Spania. Fanatstiske prestasjoner, særlig av Robben og Van Persie. Utover det har jeg ikke så mye å tilføye, men anbefaler alle å lese denne ypperlige artikkelen: http://www.bt.no/meninger/kronikk/Fotba ... 5wPm_l_t68

For meg har det alltid vært England jeg "holder med" når Norge ikke er med i et mesterskap, men de siste årene har jo det blitt mer av solidaritet enn at jeg faktisk har troen på the Three Lions. Derfor er det bra at vi har gode gamle Tyskland, og når England ryker i den første delfinalen så håper jeg Die Nationalmannschaft går hele veien. :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 14 Jun 2014, 11:54

TrondG skrev:Det var bare helt nydelig å se Nederland så til de grader ydmyke Spania. Fanatstiske prestasjoner, særlig av Robben og Van Persie. Utover det har jeg ikke så mye å tilføye, men anbefaler alle å lese denne ypperlige artikkelen: http://www.bt.no/meninger/kronikk/Fotba ... 5wPm_l_t68

For meg har det alltid vært England jeg "holder med" når Norge ikke er med i et mesterskap, men de siste årene har jo det blitt mer av solidaritet enn at jeg faktisk har troen på the Three Lions. Derfor er det bra at vi har gode gamle Tyskland, og når England ryker i den første delfinalen så håper jeg Die Nationalmannschaft går hele veien. :)

Fin artikkel.
Pussig det der hvordan man velger favoritter i VM. Personlig har jeg alltid hatt Skottland som favoritt. Underdogs, tannlause, øl og Rod Stewart i en salig røre. Den matchen mot Nederland i VM i -78 er legendarisk. Nederland har jeg også alltid likt, pga. Cruyff og vingspillet. Irland er en slags parallell til Skottland og henger også høyt og til slutt Tsjekkia som jo også har vært en slags underdog( selv om de har gjort det bra enkelte ganger ).

England har jeg egentlig ikke noe spesielt sansen for hva kommer til landslag. De har stort sett vært oppskrytt og dette VM'et er det første på lenge jeg kan huske at de ikke er det. Kanskje det betyr at det kan gå bra?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest