Peter Skapetis

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Peter Skapetis

Innlegg gmel » 29 Apr 2014, 13:48

Er en 19 år gammel australier som ikke får kontrakt med QPR, men som er på vei til oss.
Mer av det samme MH?
Signere folk du traff i ditt tidligere liv?

Stoke LoudnProud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Re: Peter Skapetis

Innlegg Morten T. » 29 Apr 2014, 14:37

gmel skrev:Er en 19 år gammel australier som ikke får kontrakt med QPR, men som er på vei til oss.
Mer av det samme MH?
Signere folk du traff i ditt tidligere liv?

Stoke LoudnProud

Akkurat det med å signere spillere man kjenner til fra tidligere synes jeg ikke er det minste rart. Det gjør de aller fleste trenere/managere og går mye på at man kjenner godt til "varen" man skal handle inn. Man kan også kalle det førstehåndskunnskap og at man dermed slipper å lene seg for mye på speidere og evt. agenter som fallbyr sine tjenester.

Om det er riktig å gå fram på den måten er en annen sak, men jeg tror man skal lete lenge og vel etter en manager/trener som ikke gjør noe tilsvarende i en eller annen grad.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 30 Apr 2014, 21:05

Det hevdes at denne er i boks!
Stoke LoudnProud
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 01 Mai 2014, 09:23

Prisen ble £300 000

Stoke LoudnProud
Daily Mail
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Mai 2014, 09:26

Sky Sports skriver at de kan bekrefte at handelen er i boks.

http://www1.skysports.com/football/news ... r-skapetis

Også The Sentinel og Daily Mail hevder å ha sitte på opplysninger om at Skapetis har signert.

Er nok ikke førstelagsmateriale ennå, og er i første omgang tiltenkt en rolle i U-21 laget. Han kan vise til en imponerende scoringsrate på Australias U-20 og U-23 lag, med 11 mål på åtte kamper, uten at jeg vet hvordan motstanden har vært i de kampene.

Men anses som et talent og skal ha imponert på QPR's reservelag. Det virker også som om det er Skapetis som nå ønsker å ta steget videre til en PL-klubb, heller enn at klubben ville bli kvitt han.

Sky Sports viser til at overgangssummen er ukjent, men jeg har sett andre steder at det skal være snakk om en overgangssum på 300.000 pund.

Med signeringen av Teixeira i mente, ser det ut til at Hughes så langt prioriterer å sikre fremtiden med lovende unggutter snarere enn å styrke førstelaget. Men det siste kommer vel etter hvert.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 01 Mai 2014, 10:48

Alltid spennende med unge spillere. Det virker som at Stoke har mange unge, offensive spillere i 17-19-års alderen som ikke helt klarer å ta steget opp. Kanskje Skapetis kan bryte trenden?

For øvrig: hvordan uttales egentlig navnet hans? :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Mai 2014, 13:39

TrondG skrev:Alltid spennende med unge spillere. Det virker som at Stoke har mange unge, offensive spillere i 17-19-års alderen som ikke helt klarer å ta steget opp. Kanskje Skapetis kan bryte trenden?

TrondG skrev:Alltid spennende med unge spillere. Det virker som at Stoke har mange unge, offensive spillere i 17-19-års alderen som ikke helt klarer å ta steget opp. Kanskje Skapetis kan bryte trenden?

Som en haug med andre australiere så tipper jeg at han har greske aner og da blir det vel en lang a i uttalelsen av etternavnet, tror jeg.
Fra et norsk ståsted så blir det jo selvfølgelig pubertalt morsomt at navnet kan bli uttalt som: Skape Tiss , men navnet skjemmer ingen... :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Mai 2014, 16:28

Morten T. skrev:

Som en haug med andre australiere så tipper jeg at han har greske aner og da blir det vel en lang a i uttalelsen av etternavnet, tror jeg.
Fra et norsk ståsted så blir det jo selvfølgelig pubertalt morsomt at navnet kan bli uttalt som: Skape Tiss , men navnet skjemmer ingen... :P

Du har helt rett, Morten :) Ut fra det jeg har lest har han greske aner, så derav det litt u-australske navnet.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest