Er en 19 år gammel australier som ikke får kontrakt med QPR, men som er på vei til oss.
Mer av det samme MH?
Signere folk du traff i ditt tidligere liv?
Stoke LoudnProud
gmel skrev:Er en 19 år gammel australier som ikke får kontrakt med QPR, men som er på vei til oss.
Mer av det samme MH?
Signere folk du traff i ditt tidligere liv?
Stoke LoudnProud
TrondG skrev:Alltid spennende med unge spillere. Det virker som at Stoke har mange unge, offensive spillere i 17-19-års alderen som ikke helt klarer å ta steget opp. Kanskje Skapetis kan bryte trenden?
For øvrig: hvordan uttales egentlig navnet hans?
Som en haug med andre australiere så tipper jeg at han har greske aner og da blir det vel en lang a i uttalelsen av etternavnet, tror jeg.TrondG skrev:Alltid spennende med unge spillere. Det virker som at Stoke har mange unge, offensive spillere i 17-19-års alderen som ikke helt klarer å ta steget opp. Kanskje Skapetis kan bryte trenden?
Morten T. skrev:TrondG skrev:Alltid spennende med unge spillere. Det virker som at Stoke har mange unge, offensive spillere i 17-19-års alderen som ikke helt klarer å ta steget opp. Kanskje Skapetis kan bryte trenden?
For øvrig: hvordan uttales egentlig navnet hans?Som en haug med andre australiere så tipper jeg at han har greske aner og da blir det vel en lang a i uttalelsen av etternavnet, tror jeg.TrondG skrev:Alltid spennende med unge spillere. Det virker som at Stoke har mange unge, offensive spillere i 17-19-års alderen som ikke helt klarer å ta steget opp. Kanskje Skapetis kan bryte trenden?
Fra et norsk ståsted så blir det jo selvfølgelig pubertalt morsomt at navnet kan bli uttalt som: Skape Tiss , men navnet skjemmer ingen...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest