bjørn123 skrev:Dette må vel holde inn. Stoke viser virkelig styrke her. Nå åpner jeg en hansa og feirer fortsatt PL neste sesong
Josef skrev:Dette må da holde helt inn..Bare håpe vi ikke legger oss for mye bakpå i andre omgang, Palacios kan det bli veldig skummelt for, så ser nok helst at han blir byttet ut etter en times tid
ToGra skrev:Josef skrev:Dette må da holde helt inn..Bare håpe vi ikke legger oss for mye bakpå i andre omgang, Palacios kan det bli veldig skummelt for, så ser nok helst at han blir byttet ut etter en times tid
Ja, jeg tror faktisk det eneste som kan ødelegge festen er at Palacios gjør en hodeløs tackling -> andre gule kort og ut -> og reprise fra et par tidligere bortekamper. Men la oss fortrenge slike tanker
Morten T. skrev:Pieters rett fram til Arnautovic som med litt flaks finner N`Zonzi på løp og pang i kassa. Som tatt ut av det som bør være lærebok.
Lilledino skrev:Morten T. skrev:Pieters rett fram til Arnautovic som med litt flaks finner N`Zonzi på løp og pang i kassa. Som tatt ut av det som bør være lærebok.
For den eksisterer ikke.. Jeg har spurt Arne Scheie ved flere tilfeller, hvilken lærebok han referer til når han sier : Som tatt ut av læreboka...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest