Slutt for Adidas

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Slutt for Adidas

Innlegg Morten T. » 20 Mar 2014, 11:20

TrondG skrev:Slik jeg forstår det liker Warrior å lage hjemmedraktene klassiske og enkle (hvilket jeg er svært positiv til) og være litt mer kreative når det til bortedrakter. Liverpools trøyer er jo et skinnende eksempel på dette.

Adidas lager også kule drakter, men de legger jo ikke mye sjel inn i arbeidet sitt. Eksempelvis er våre drakter svært like Sunderland sine, og spesielt treningstøyet til klubbene er nesten helt identiske. Derfor er det spennende å få inn en ny leverandør som forhåpentligvis vil gi oss noe med litt mer særpreg.

Men men, i-lands problemer, og så videre..

Jeg får litt flashback til når en gammel kollega av meg åpna hip-hop klesbutikken Flava i Skippergata i Oslo.
Dette virker å være så nær "streetwear" som det går an å komme innenfor fotballens verden, men det trenger jo ikke nødvendigvis å være noe negativt. Kanskje de kommer opp med noe skikkelig kule greier hvor det innovative forenes med tradisjon? 8-) ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Slutt for Adidas

Innlegg Svein Nilsen » 22 Mar 2014, 09:33

Mandag kl 10 får vi svaret, da presenteres den nye hjemmedrakta og bortedrakta for neste sesong! Æ glær mæ 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest