Stoke-tur

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Stoke-tur

Innlegg BeProud » 05 Feb 2014, 18:12

carburetor skrev:hadde jo egentlig ikke tenkt det nei, men frykter Arsenal. Burde muligens valgt en annen kamp.

Jeg fryktet også at jeg hadde valgt feil kamp 8 mai 2011, men for en stemning og følelse det var når kampen ble blåst av og vi hadde slått Arsenal 3-1. Håper på en gjentagelse, god tur :-)
VIS UNITA FORTIOR!
UNITED STRENGHT IS STRONGER!
BeProud
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 10 Feb 2014, 14:46

Nå skal ikke jeg væra helt asiatisk turist når vi er på britannia, men tenkte å ta noen bilder. Antar det ikke er noe problem å ta med kamera inn. Det er gå avstand fra tollgate til britannia?
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Feb 2014, 15:16

carburetor skrev:Nå skal ikke jeg væra helt asiatisk turist når vi er på britannia, men tenkte å ta noen bilder. Antar det ikke er noe problem å ta med kamera inn. Det er gå avstand fra tollgate til britannia?

Kamera går greit.
Det tar ca 20-30 minutter å gå til Britannia fra Tollgate. Hadde jeg vært i dine sko så ville jeg heller ha kommet meg ned til Stoke 3-4 timer før match og tatt noen øl på enten The White Star eller Greenhoff`s vegg-i-vegg for dernest å ta en av bussene som går i skytteltrafikk til Britannia( tar ca. 10-12 minutter fra Stoke sentrum og koster 2-3 pund ). Så fyrer du opp videre på Delilah`s Bar under Boothen End før du ser Stoke feier Arsenal av banen. Etter det er det jo bare å skru seg på krana igjen. :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 10 Feb 2014, 15:31

Morten T. skrev:
carburetor skrev:Nå skal ikke jeg væra helt asiatisk turist når vi er på britannia, men tenkte å ta noen bilder. Antar det ikke er noe problem å ta med kamera inn. Det er gå avstand fra tollgate til britannia?

Kamera går greit.
Det tar ca 20-30 minutter å gå til Britannia fra Tollgate. Hadde jeg vært i dine sko så ville jeg heller ha kommet meg ned til Stoke 3-4 timer før match og tatt noen øl på enten The White Star eller Greenhoff`s vegg-i-vegg for dernest å ta en av bussene som går i skytteltrafikk til Britannia( tar ca. 10-12 minutter fra Stoke sentrum og koster 2-3 pund ). Så fyrer du opp videre på Delilah`s Bar under Boothen End før du ser Stoke feier Arsenal av banen. Etter det er det jo bare å skru seg på krana igjen. :P

Så da ikke så langt ut på google earth, men takker for tips.
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Feb 2014, 16:33

carburetor skrev:
Morten T. skrev:

Kamera går greit.

Så da ikke så langt ut på google earth, men takker for tips.

Det kan jo hende at årsaken er at jeg er avsindig treig...
Uansett er den spaserturen gjennom det jeg vil kalle for "industriområde" eller "wasteland" og ikke så mye severdigheter, men det er jo helt kurant å gå litt før match også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 27 Feb 2014, 16:21

Ikke lenge igjen nå. Flyet går 08.15 i morgen. Er vel i stoke rundt 13.00. Blir så bra detta. Blir nok en runde i supportersjappa på britannia førsta væ.
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 03 Mar 2014, 19:09

Rett å slett en fantastisk helg. Må gjentas en gang.
carburetor
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest