Stoke-tur

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Stoke-tur

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2014, 17:23

carburetor skrev:jeg fortsetter på denna istedet for å starte ny tråd. Vi skal på vår første tur til Stoke i kampen mot Arsenal. Blir 2 Stoke, en Everton og svigefar som kun holder med Rosenborg. Vi gleder oss stort seff, men er jo lite suppoerter effekter å få tak i her til lands vis amn ikke bestiller. Antar det er flere supportersjapper der, hvilken anbefalens/har størst utvalg?

Sjappa på stadionet har størst utvalg og er litt billigere også.
Den på Potteries Shopping Centre i Hanley er også bra, men litt mindre utvalg. Fordelen her er kanskje at du er i nærheten av flere puber/spisesteder i samme slengen.

Som en kuriositet kan det nevnes at Port Vale også har startet med supportersjappe på kjøpesenteret. Dunkel belysning, mismot og en ubestemmelig odør preger det stedet... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 03 Feb 2014, 17:32

carburetor skrev:jeg fortsetter på denna istedet for å starte ny tråd. Vi skal på vår første tur til Stoke i kampen mot Arsenal. Blir 2 Stoke, en Everton og svigefar som kun holder med Rosenborg. Vi gleder oss stort seff, men er jo lite suppoerter effekter å få tak i her til lands vis amn ikke bestiller. Antar det er flere supportersjapper der, hvilken anbefalens/har størst utvalg?

Det er to supportersjapper i Stoke. En på Brittania og en på kjøpesenteret Potteries i Hanley. I begge sjappene får du det du vil ha og mer til. Tollgate er selvsagt det beste hotellet. God tur. Stoketurer er alltid legendariske
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 03 Feb 2014, 17:36

Takker for svar, mulig vi stikker innom begge vis vi har tid. Skal selvsagt ligge på Tollgate. Vi kommer litt utpå fredagen og drar tidlig på mandag.
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 03 Feb 2014, 17:47

Morten T. skrev:

Sjappa på stadionet har størst utvalg og er litt billigere også.
Den på Potteries Shopping Centre i Hanley er også bra, men litt mindre utvalg. Fordelen her er kanskje at du er i nærheten av flere puber/spisesteder i samme slengen.

Som en kuriositet kan det nevnes at Port Vale også har startet med supportersjappe på kjøpesenteret. Dunkel belysning, mismot og en ubestemmelig odør preger det stedet... ;)

Og så liten at du må gå ut for å skifte mening. :)
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 03 Feb 2014, 17:51

Antar ei drakt koster som i Norge, 700-800 spenn med trykk?
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 03 Feb 2014, 17:53

carburetor skrev:Antar ei drakt koster som i Norge, 700-800 spenn med trykk?

£35-40 pluss trykket. Husker ikke hva det var men garantert dyrere om du vil ha Odemwingie istedetfor Adam :)
Om du tar til takke med forrige sesongs drakt kan du få den ned i £15
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 03 Feb 2014, 18:02

geddi skrev:

£35-40 pluss trykket. Husker ikke hva det var men garantert dyrere om du vil ha Odemwingie istedetfor Adam :)

Tenlte litt på Huth, men Adam er jo en kanditat.
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 04 Feb 2014, 15:20

carburetor skrev:
geddi skrev:

Tenlte litt på Huth, men Adam er jo en kanditat.

Stoke City skal ha for at de har de billigste kampbillettene i Premier League, og blant de billigste supportereffektene. Trykk koster 10 pund, og da er det samme om du har Huth, Odemwingie eller Higginbotham. Det koster det samme. Det koster også 10 pund hvis du ønsker å trykke på Premier League-merkene. Drakta koster 35-45 pund, men det kan være at det er noe billigere nå siden vi er inne i siste halvpart av sesongen. Grunnen til at det koster 700-800 kroner i Norge, er at de butikkene som selger, skal ha sin del av salget samt at de betaler for importen. Med andre ord, billigere og bedre i Stoke-on-Trent!
God tur! Turer til Stoke-on-Trent er alltid legendariske! Anbefaler dere, og alle som skal på tur, å ta en liten titt på vår pub-to-pub-guide; http://stoke.no/pub-pub-guide. Gjennom vår samarbeidspartner, Tollgate, kan dere også komme billig rundt med vår andre samarbeidspartner, Z-Cars(taxi). Mer om samarbeidet; http://stoke.no/pick-service
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 04 Feb 2014, 16:23

Høres bra ut Richard. har titta litt på den pub guiden ja. Antar det blir en tur innon Delilah’s bar i hvert fall. Hadde jeg dratt aleine hadde det garantert blitt en tur inn om bunker 13, men bare jeg som liker bra musikk i følget så da utgår det nok dessverre. Håper utvalget er bedre i butikkene der borte en på online shoppen, litt skuffa over den må jeg si. Når jeg nevnte drakter her til lands, mente jeg drakter ab Norske lag, tror det koster ca 700-750 for dem. Bare vi ikke roter oss borti noen Port vale puber så går det vel bra........
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Feb 2014, 16:47

carburetor skrev:Bare vi ikke roter oss borti noen Port vale puber så går det vel bra........

De finnes stort sett bare i Burslem. Jeg "forska" litt i det området sist jeg var i Stoke og fant vel egentlig bare en pub hvor det var relativt lunkent til Stokesupportere. På de andre stedene så var de fleste Stokefans. Uansett sjelden at noen hisser seg opp over nordmenn som har tatt turen, så det går bra. Jeg ble egentlig invitert med på omvisning`på Titanic Brewery av noen "Boslem`Boys" og Port Vale-supportere som jeg traff på en pub der, men det kolliderte med match. Er hyggelige folk - der også. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest