Jonathan Pitroipa

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Jonathan Pitroipa

Innlegg Torstein Norevik » 31 Jan 2014, 22:38

The Sentinel melder nå at et lån av Pitroiapa er nært forestående, og viser til meldinger på Twitter fra Pitroipas klubb Rennes, om at han er i ferd med å signere for Stoke.

http://www.stokesentinel.co.uk/Stoke-Ci ... story.html

En ukjent spiller for meg, men jeg ser at han ble kåret til beste spiller i Africa Cup turneringen i fjor, hvor hans hjemland Burkina Faso kom helt til finalen hvor de tapte mot Nigeria. Det burde borge for kvalitet, så kanskje dette kan vise seg å være en meget god lånesignering - om den går i boks.... ? ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Jonathan Pitroipa

Innlegg Bjarne » 31 Jan 2014, 23:36

20 kamper og 0 (null!) mål for rennes i år.... :roll:
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 31 Jan 2014, 23:45

Bjarne skrev:20 kamper og 0 (null!) mål for rennes i år.... :roll:

Men, som sagt....kåret til beste spiller i Africa Cup i fjor. ;) Og jeg ser flere medier omtaler han som "highly rated".... ;) Men personlig kjenner jeg ikke til han, eller hva han står for.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2014, 00:00

Torstein Norevik skrev:

Men, som sagt....kåret til beste spiller i Africa Cup i fjor. ;) Og jeg ser flere medier omtaler han som "highly rated".... ;) Men personlig kjenner jeg ikke til han, eller hva han står for.... ;)

Det eneste jeg vet er at man kan gjøre noen "scoop" i fransk liga. Mange gode spillere der med høy kvalitet. Den femte beste ligaen i Europa, etter mitt syn.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Feb 2014, 00:01

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:

Det eneste jeg vet er at man kan gjøre noen "scoop" i fransk liga. Mange gode spillere der med høy kvalitet. Den femte beste ligaen i Europa, etter mitt syn.

Det er jeg helt enig i, Morten..... :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Feb 2014, 00:21

TV2's reporter på Clayton Wood meldte nettopp at både Hughes, Tony Scholes og sjefen for "recruit department", Marc Cartwright, fortsatt er på Clayton Wood, og at det så ut som at Cartwright feiret noe....spekuleres i at det gjaldt en signering i boks, eller svært nær, og det ryktes at det kunne være Pitroipa.

Tynne rykter på at Stoke også jobber med et annet "target", uten at dette på noe vis er bekreftet.

Hører forresten at den engelske "eksperten" i TV2-studio omtaler Pitroipa i rosende ordelag, og sier at han kan være akkurat den type spiller Stoke trenger. "Eksperten" kalte han "trixy" og med "pace", og som en ving med "match-changing abilities". Får håpe at han er godt orientert..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2014, 00:25

Torstein Norevik skrev:TV2's reporter på Clayton Wood meldte nettopp at både Hughes, Tony Scholes og sjefen for "recruit department", Marc Cartwright, fortsatt er på Clayton Wood, og at det så ut som at Cartwright feiret noe....spekuleres i at det gjaldt en signering i boks, eller svært nær, og det ryktes at det kunne være Pitroipa.

Tynne rykter på at Stoke også jobber med et annet "target", uten at dette på noe vis er bekreftet.

Hører forresten at den engelske "eksperten" i TV2-studio omtaler Pitroipa i rosende ordelag, og sier at han kan være akkurat den type spiller Stoke trenger. "Eksperten" kalte han "trixy" og med "pace", og som en ving med "match-changing abilities". Får håpe at han er godt orientert..... ;)

Så noen kommentarer på at de feiret at pizzaen kom på bordet... :mrgreen:
Mye kritikk av Scholes og Cartwright i kveld.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 01 Feb 2014, 00:44

Dette er hentet fra Wikipedia.

Personal information
Full name Beninwende Yann Jonathan Pitroipa[1]
Date of birth 12 April 1986 (age 27)
Place of birth Ouagadougou, Burkina Faso
Height 1.76 m (5 ft 9 1⁄2 in)
Playing position Winger
Club information
Current club Stade Rennais
Number 7
Youth career
2004 Planete Champion
Senior career*
Years Team Apps† (Gls)†
2004–2008 SC Freiburg 75 (16)
2008–2011 Hamburger SV 74 (6)
2011– Stade Rennais 87 (14)
National team‡
2006– Burkina Faso 42 (8)
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Feb 2014, 02:51

Leser nettopp i The Sentinel at denne overgangen gikk i vasken pga at klubben ikke ble enige seg i mellom.

Jeg beklager å måtte si det, men dette overgangsvinduet stod til stryk :(

Det er på tide at klubbledelsen - inkl. Scholes - evaluerer sin egen innsats. For det er ikke første gangen vi går ut av et vindu med et betydelig dårligere resultat enn mange av klubbene vi konkurrerer med.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 01 Feb 2014, 14:58

Torstein Norevik skrev:Leser nettopp i The Sentinel at denne overgangen gikk i vasken pga at klubben ikke ble enige seg i mellom.

Jeg beklager å måtte si det, men dette overgangsvinduet stod til stryk :(

Det er på tide at klubbledelsen - inkl. Scholes - evaluerer sin egen innsats. For det er ikke første gangen vi går ut av et vindu med et betydelig dårligere resultat enn mange av klubbene vi konkurrerer med.

Uff, ja. Det er litt resignert stemning i S-O-T. Litt betegnende for det hele er pizza-joken. Det hele framstår litt latterlig.
Så er det opp til spillere og coach og motbevise. Gi manu en saftig på trynet.
Litt skrekkblandet fryd å ta turen til Brit i dag med spillere som Walters og Wilson på den siden og Van Persie og Mata på den andre.
Goaarnnnn
Knut Ole
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest