Januar...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Januar...

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2014, 00:53

...endte med tre tap og en uavgjort. Det betyr at laget hadde nøyaktig samme poengfangst denne måneden som de hadde i "katastrofesesongen" 12/13... :roll: :(
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Januar...

Innlegg Torstein Norevik » 30 Jan 2014, 01:03

Morten T. skrev:...endte med tre tap og en uavgjort. Det betyr at laget hadde nøyaktig samme poengfangst denne måneden som de hadde i "katastrofesesongen" 12/13... :roll: :(

Men vi kommer til å ta langt flere i månedene som kommer enn vi gjorde i "katastrofesesongen 12/13"...... ;) 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2014, 01:09

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:...endte med tre tap og en uavgjort. Det betyr at laget hadde nøyaktig samme poengfangst denne måneden som de hadde i "katastrofesesongen" 12/13... :roll: :(

Men vi kommer til å ta langt flere i månedene som kommer enn vi gjorde i "katastrofesesongen 12/13"...... ;) 8-)

It's hope in a hanging snore...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 31 Jan 2014, 09:50

Taper vi i morgen, så har vi tapt halvparten av kampene våre denne sesongen. Riktignok har vi hatt 18 tap tidligere (2010/11 sesongen), men da vant vi også 13 kamper. Skal vi klare det i år må vi vinne 8 av de resterende 15 kampene. Vi får håpe det hele starter med skikkelig innsats og litt Pulisball mot manure i morgen :D
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 31 Jan 2014, 09:57

Paul Merson
I don't think Stoke will go down, but they are only a few points above the drop and are getting sucked into it. Their record at home suggests the Britannia is still a hard place to go - they've only lost there twice in the league this season - and they can't afford to lose this game. I don't like going against Stoke at home and will go for a draw.

Håper den gamle Arsenal-kjempen har rett ;)
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 31 Jan 2014, 13:17

Her er hva Danny Higginbotham mener om Stoke akkurat nå. Må si meg mye enig i det. Vel verdt å lese .

www.stokesentinel.co.uk/Danny-Higginbot ... story.html
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2014, 16:45

Torleif skrev:Her er hva Danny Higginbotham mener om Stoke akkurat nå. Må si meg mye enig i det. Vel verdt å lese .

http://www.stokesentinel.co.uk/Danny-Hi ... story.html

Jeg synes Higginbotham er "Spot On".
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 03 Feb 2014, 04:25

Torleif skrev:Her er hva Danny Higginbotham mener om Stoke akkurat nå. Må si meg mye enig i det. Vel verdt å lese .

Å være en enslig spiss for Stoke med forventninger om to-sifret med mål i løpet av en sesong, er nok lagets mest krevende og utakknemlig oppgave.
Det er managers og medspillere sin oppgave å gi muligheter for at en spiss kan komme til så mange sjangser som mulig....noe som har et stort
forbedringspotensiale når det gjelder Stoke City. Og hvorfor skal det være så veldig vågalt å bruke to mann på topp ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 04 Feb 2014, 15:15

-Tottal- skrev:

Å være en enslig spiss for Stoke med forventninger om to-sifret med mål i løpet av en sesong, er nok lagets mest krevende og utakknemlig oppgave.
Det er managers og medspillere sin oppgave å gi muligheter for at en spiss kan komme til så mange sjangser som mulig....noe som har et stort
forbedringspotensiale når det gjelder Stoke City. Og hvorfor skal det være så veldig vågalt å bruke to mann på topp ?

Det jeg mener er problemet med at Stoke går over til to spisser, er at de mister en av de sittende midtbanespillerne. Det igjen gjør at rommet mellom midtbane og forsvar blir mer åpent og det skaper trøbbel for de to midtstopperne som ligger mye mer spredt enn under Pulis på grunn av at backene står høyere i banen. Dette er hva jeg tror er grunnen til at Hughes kjører tre på midtbanen med en sittende, en sentralt og en litt mer offensivt. En vanskelig problemstilling for det krever mye av midtbanespillerne og både skulle være med offensivt og defensivt. Mot United fungerte det bra fordi midtbanespillerne, særlig Adam, løp drakta av seg for å bli med offensivt. I andre kamper, som borte mot Crystal Palace og Sunderland, viste taktikken sin vesentlige svakhet ved at det var for lite trøkk i og rundt boks.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 04 Feb 2014, 15:49

Sittende midtbanespiller !!
Jeg er klar for den jobben !
Halv pris ut året !
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Neste