Svein Nilsen skrev:Flere enn Morten som var skeptiske til Peter O

. Ingen tvil om at Solskjær så langt sitter med sjegget langt ned i postkassa! Han har allerede gjort mer for Stoke enn det Pennant og Etherington tilsammen har gjort de siste to årene!
Og jeg innrømmer glatt at jeg også var en av de skeptiske, Svein

Jeg trodde også at Odemwingie var på sterk retur, men har sjelden vært mer glad for å ta feil
Jeg trodde også at Crouch hadde gjort sitt, men også "langemann" har "proved me wrong", og er kanskje inne i sin beste periode etter at han kom til Stoke.

Han fungerer nå meget godt som oppspillspunkt og ballfordeler, nå som vi har spillere med fart som kommer raskt etter, som Arno og Odemwingie, og han ikke lenger blir liggende helt alene på topp. Samtidig som at han ved flere anledninger har vist at han fortsatt er en meget god avslutter når han nå får de rette ballene å jobbe med.
De to er vel enda et eksempel på at det kan komme flotte koraller fra gamle orgeler....
Tilbake til Odemwingie, så har han utvilsomt vist seg som en kjempesignering, og OGS gremmer seg nok nå over den byttehandelen.

Odemwingie har allerede rukket å bli en kjempehit i Stoke, samtidig som Jones - nær sagt som vanlig - leverer langt under det man skulle tro at han har kapasitet til.....