-Tottal- skrev:Vi var heldige som fikk ett poeng i dag. Swansea klart best under hele kampen, dessverre......for første gang mener jeg at det bør vurderes om Mark Hughes er rett mann for Stoke.
7-8 kamper på rad uten seier er ingen tilfeldighet. Vi spiller på altfor små marginer, og blir straffet for det i hver eneste kamp. Jeg ser ingen bestemt plan i spillet våres, og tilfeldighetene
må være på vår side for at vi skal sikre poeng....det betyr Championship neste sesong om det ikke skjer en forandring veldig snart.
Sven-Erik skrev:-Tottal- skrev:Vi var heldige som fikk ett poeng i dag. Swansea klart best under hele kampen, dessverre......for første gang mener jeg at det bør vurderes om Mark Hughes er rett mann for Stoke.
7-8 kamper på rad uten seier er ingen tilfeldighet. Vi spiller på altfor små marginer, og blir straffet for det i hver eneste kamp. Jeg ser ingen bestemt plan i spillet våres, og tilfeldighetene
må være på vår side for at vi skal sikre poeng....det betyr Championship neste sesong om det ikke skjer en forandring veldig snart.
Deler dine bekymringer her ja, Hughes out??!!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest