TrondG skrev:Ser styret for seg en fellestur til våren? Jeg lengter tilbake til Tollgate, Britannia og den trivelige puben 5 min unna hotellet - den med han stamgjesten med hvitt hår og skjegg som hver kveld spanderte Jägermeister på meg og gutta!
Torstein Norevik skrev:Hvordan får vi hentet inn bildene som ble tatt av medlemmene sammen med Begovic ?
Morten T. skrev:Torstein Norevik skrev:Hvordan får vi hentet inn bildene som ble tatt av medlemmene sammen med Begovic ?
Har foreløpig ikke mottatt bildene fra Stoke( erfaringsmessig tar slike ting som regel noe lengre tid enn lovet ), men jeg avventer noen dager til inn i neste uke før jeg begynner å "mase". Når jeg eller Richard mottar bildene så finner vi en metode for å distribuere dem.
Torstein Norevik skrev:Morten T. skrev:Torstein Norevik skrev:Hvordan får vi hentet inn bildene som ble tatt av medlemmene sammen med Begovic ?
Har foreløpig ikke mottatt bildene fra Stoke( erfaringsmessig tar slike ting som regel noe lengre tid enn lovet ), men jeg avventer noen dager til inn i neste uke før jeg begynner å "mase". Når jeg eller Richard mottar bildene så finner vi en metode for å distribuere dem.
Det er flott, Morten !![]()
Takk for sist forresten ! Veldig hyggelig å hilse på - og prate med - deg og andre likesinnede i Stoke
Richard Prestegård skrev:Bildene er ankommet og lagt ut. Se linken for mer informasjon om hvordan du kan få tak i ditt bilde sammen med Asmir Begovic.
http://www.stoke.no/da-scsbn-motte-asmir-begovic
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest