Flopp

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Flopp

Innlegg -Tottal- » 09 Nov 2013, 17:55

Torstein Norevik skrev:Daily Star beskriver Marko Arnautovic som "årets flopp" i Europeisk fotball ! :o

Kanskje noen også skulle minne artikkelforfatteren på hvor mange kamper Bale gikk for Tottenham før han fikk oppleve sin første seier.... ? ;)

Bale ble nesten sett på som den største syndebukken for Tottenhams meget svake serieåpning for noen år siden.....idag blir han regnet for å være blandt Europas beste spisser.

Jeg syntes Arnaut er en spennende spiller, som absolutt har gjort seg fortjent til en plass på laget. Litt ujevn i prestasjonene, men kan være Man Of The Match om han har dagen.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 09 Nov 2013, 18:26

Senteniel hadde Marko som beste spiller mot So'ton, Torstein. Det sier vel litt om fotballkunnskapen til journalisten. Det jeg husker best fra Marko i kampen er hoftefestet på sidelinjen. Da ble jeg sinna.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 10 Nov 2013, 00:58

geddi skrev:Senteniel hadde Marko som beste spiller mot So'ton, Torstein. Det sier vel litt om fotballkunnskapen til journalisten. Det jeg husker best fra Marko i kampen er hoftefestet på sidelinjen. Da ble jeg sinna.

Ja, da kan man saktens lure på fotballkunnskapene.... ;) Synest Marko mot So'ton leverte sin svakeste kamp i Stoke-trøya, da han spilte på kant, noe bedre da han gikk inn i midten i andre omgang. Når det er sagt, så synest jeg han virker som en spennende spiller, litt ujevn, men uforutsigbar i spillestilen og således en spiller som kan gjøre det uventede på egen hånd. En slik spiller trenger vi ! :)

Apropos hoftefestet, så er det den ene tingen som har irritert meg også med Marko, og noe jeg håper Hughes luker av han. Når han mister ballen, eller ikke får det helt til, har han en tendens til å "parkere" noen sekunder i frustrasjon, før det ser ut til å gå opp for han at han kanskje han skulle prøve å vinne tilbake ballen... :roll:

Likevel - helt klart mest plusser i margen fra meg når det gjelder Arnautovic's innsats i Stoke-trøya så langt :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Nov 2013, 01:13

Torstein Norevik skrev:Apropos hoftefestet, så er det den ene tingen som har irritert meg også med Marko, og noe jeg håper Hughes luker av han. Når han mister ballen, eller ikke får det helt til, har han en tendens til å "parkere" noen sekunder i frustrasjon, før det ser ut til å gå opp for han at han kanskje han skulle prøve å vinne tilbake ballen... :roll:

De tingene der er jeg så utrolig usikker på. Ja, jeg reagerer også av og til på de hoftefeste-greiene til Arnautovic og andre spillere, men noe jeg har fundert en del på en stund er at det alltid har vært, det jeg vil kalle for, "frilansere" i fotball og jeg lurer fælt på om disse må behandles på en litt annen måte enn arbeidshester med korrekt kosthold og leggetid?
Jeg er ikke sikker, men min hypotese er at spillere som Arnautovic faktisk kan risikere å prestere dårligere hvis de blir dyttet inn i et altfor rigid system og blir pusha til å gjøre ting på og utenfor banen som faller seg helt unaturlig for dem. De aller fleste spillere blir jo bedre av å spise riktig, sove nok, trene hardt osv., men av og til dukker det opp spillere som fungerer best hvis de får en hamburger og cola til frokost og anledning til å ta et og annet hoftefeste underveis i kampene. Hvordan man skal behandle dem i et kollektiv er den store gåten for meg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest