Nå begynner oppryddingen og dugnaden :

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Nå begynner oppryddingen og dugnaden :

Innlegg gmel » 03 Sep 2013, 09:10

Godt å ha Dagbladet :
Stoke
• Inn: Alex Grant (Portsmouth - Gratis), Marc Muniesa (Barcelona - Gratis), Erik Pieters (PSV - 28 millioner), Juan Agudelo (New England Revolution - Gratis), Marko Arnautovic (Werder Bremen - 20 millioner).

• Ut: Dean Whitehead (Middlesbrough - Gratis), Michael Clarkson (Frigitt), Rory Delap (Frigitt), Matthew Gledhill (Frigitt), Jadan Hall (Frigitt), Matthew Lund (Frigitt), Andew Musunga (Frigitt), Carlo Nash (Frigitt), Jermaine Pennant (Frigitt), George Rigg (Frigitt), Matthew Upson (Brighton - Gratis), Mamady Sidibe (Frigitt), Michael Owen (Lagt opp).
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 03 Sep 2013, 10:18

gmel skrev:Godt å ha Dagbladet :
Stoke
• Inn: Alex Grant (Portsmouth - Gratis), Marc Muniesa (Barcelona - Gratis), Erik Pieters (PSV - 28 millioner), Juan Agudelo (New England Revolution - Gratis), Marko Arnautovic (Werder Bremen - 20 millioner).

• Ut: Dean Whitehead (Middlesbrough - Gratis), Michael Clarkson (Frigitt), Rory Delap (Frigitt), Matthew Gledhill (Frigitt), Jadan Hall (Frigitt), Matthew Lund (Frigitt), Andew Musunga (Frigitt), Carlo Nash (Frigitt), Jermaine Pennant (Frigitt), George Rigg (Frigitt), Matthew Upson (Brighton - Gratis), Mamady Sidibe (Frigitt), Michael Owen (Lagt opp).

Men de glemte vel i farten Kevin Gomez, den 19-årige høyrebacken vi hentet fra Feyenoord, som riktig nok i første omgang er tiltenkt en rolle i Akademiet..... 8-) Og har heller ikke fått med seg utlånene av Kightly, Shotton og Jerome..... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 03 Sep 2013, 17:13

Ei heller Stephen Ireland ....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 03 Sep 2013, 18:48

Eller at Pennant er inne i varmen igjen.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 03 Sep 2013, 19:02

Det var det som var poenget mitt om Dagbladet.
De påstår at de følger med på alt, men er nok mest opptatt av MU , Bale og Wenger.
Derfor retter jeg en takk til de som gjorde jobben her i går, men også de daglige drypp på forumet fra folk som følger med.
Har hatt mye kos med iPaden i det siste.
Det er nok en del uenighet om hvor bra vi har klart oss i dette vinduet, det er flere enn meg som savner en spiss, men spennende blir det framover.
Jeg syns vi skal sikte mot 8. plassen. Så håper jeg vi slipper defensive bytter på 1-0 , med enveiskjøring og hjerteklapp som resultat, og et poeng i stedet for tre.
Gleder meg!!!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 03 Sep 2013, 21:17

gmel skrev:Det er nok en del uenighet om hvor bra vi har klart oss i dette vinduet, det er flere enn meg som savner en spiss, men spennende blir det framover.
Jeg syns vi skal sikte mot 8. plassen. Så håper jeg vi slipper defensive bytter på 1-0 , med enveiskjøring og hjerteklapp som resultat, og et poeng i stedet for tre.
Gleder meg!!!

Er det ikke 7 plassen som gir e-cup? Kort vei fra 8 til 7, så jeg vil sikte mot den. E-cup viste vi jo at vi klarte oss bra i sist vi var ute.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 03 Sep 2013, 22:45

geddi skrev:
gmel skrev:Det er nok en del uenighet om hvor bra vi har klart oss i dette vinduet, det er flere enn meg som savner en spiss, men spennende blir det framover.
Gleder meg!!!

Er det ikke 7 plassen som gir e-cup? Kort vei fra 8 til 7, så jeg vil sikte mot den. E-cup viste vi jo at vi klarte oss bra i sist vi var ute.

E-cupen gikk ikke så galt, det var verre med poenguttellingen i serien i den perioden E-cupen ble spilt :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 04 Sep 2013, 10:40

Trodde det var slik at England har sju plasser, men to av dem går vel til vinner av hhv ligacup og FA-cup? Subsidiært tapende finalist hvis cupen(e) vinnes av ett av de fire lagene som er med i CL. Det var vel strengt tatt slik vi fikk plass i Europaligaen sist. Og det er vel også derfor Wigan er med i år. Men skulle både ligacup og FA-cupens finaler bare ha lag som havner på de fire øverste plassene, så går vel europaligaplassene til lagene på 5, 6 og 7. plass. Correct me if I'm wrong...
radiola
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest