Jermain Defoe

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Jermain Defoe

Innlegg Lilledino » 27 Aug 2013, 11:24

Torstein Norevik skrev:
Lilledino skrev:Interessant og fornuftig betraktning rundt en evt låneavtale med Defoe, av en ikke ukjent kar..

http://www.thisisstaffordshire.co.uk/st ... z2d9QpGuDZ

Meget kloke ord fra Lou Macari, hvor konklusjonen er at vi bør styre unna Defoe av økonomiske grunner og for ikke å skape splid i spillergruppa...... 8-)
En annen sak er at jeg synest vi unasett bør gå for yngre spillere. Derfor liker jeg heller ikke koplingen mot 32-åringen Odemwingie, da er Guidetti et langt mer spennende alternativ, scoret mål i bøtter og spann i Nederland og er fortsatt ung og fremadstormende.... 8-)

Helt enig... Jeg er heller ikke keen på overbetalte 30 åringer +
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 27 Aug 2013, 20:51

Ser dilemma så absolutt. Samtidig, sett med fotballfaglig fokus er jeg ganske trygg på at Defoe ville tilført sårt tiltrengt kvalitet på topp med + 10/15 nettkjenninger.
Klassisk kost vs nytte vurdering, på betingelse av at Defoe virkelig er interessert i Stoke og Tottenham vil slippe han på lån.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 27 Aug 2013, 21:02

Knut Ole skrev:Ser dilemma så absolutt. Samtidig, sett med fotballfaglig fokus er jeg ganske trygg på at Defoe ville tilført sårt tiltrengt kvalitet på topp med + 10/15 nettkjenninger.
Klassisk kost vs nytte vurdering, på betingelse av at Defoe virkelig er interessert i Stoke og Tottenham vil slippe han på lån.

Enig. Det jeg har sett av Defoe også denne sesongen, er at han fremdeles er lett og rask på foten, og ville tilført angrepet vårt en helt ny dimensjon
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 28 Aug 2013, 08:44

Han er vel tatt ut i den engelsk landslagstroppen også nå ...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 29 Aug 2013, 22:39

Har scora to mål i EL-kvalifisering mot Dinamo Tbilisi.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 30 Aug 2013, 23:20

Villas-Boas hinter til at Defoe blir verande på White Hart Lane.
http://www.stokesentinel.co.uk/Player-w ... story.html
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 31 Aug 2013, 00:08

gunny skrev:Villas-Boas hinter til at Defoe blir verande på White Hart Lane.
http://www.stokesentinel.co.uk/Player-w ... story.html

For egen del er jeg ikke det minste lei meg for det.... ;) Fortsatt en bra spiller, ja, men hvor lenge ? Han blir 31 i begynnelsen av oktober, og er følgelig eldre enn Crouch var da han kom til Stoke. Og Crouch er ikke blitt en bedre fotballspiller etter at han ankom, snarere tvert i mot. :?

Jeg tror at Defoe bare ville ha vært en kortvarig lykke for oss, kunne nok kanskje ha scoret en del mål denne sesongen, men deretter tror jeg at det ville gått raskt unnabakke, ettersom han fyller 32 kort tid inn i neste sesong. Og da er spørsmålet hva vi skal "ofre" for en slik kortvarig lykke ?

Som lånespiller, kanskje, men han skulle fortsatt hatt en betydelig lønn, trolig lønnsledende i vår klubb. Som innkjøp...definitivt nei takk ! Vi bør heller spare de pengene og legge de inn i potten for en langt yngre spiller ! Mener nå jeg...... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 31 Aug 2013, 08:11

På 70-tallet ble vi kalt "gamlehjemmet "... Så det er en fin tradisjon , men for
en halv mill i ukelønn.....uff... Må vel være noe bedre måter å bruke opp pengene til Coates på !
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest